Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:16:53 GMT

نامجومطلق: آن شوت هر 20 سال یکبار زده می شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۶۶۹۵

نامجومطلق: آن شوت هر 20 سال یکبار زده می شود

مربی تیم استقلال می گوید بدشانسی مانع از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از دیدار با نساجی در نشست خبری حضور پیدا نکرد تا طبق معمول مجید نامجو مطلق دستیار او پاسخگوی پرسش ها باشد. حرف های نامجومطلق را در ادامه می خوانید:

 

**آن شوت هر 20 سال یکبار اتفاق می افتد
خوب بازی کردیم و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه احترامی که برای نساجی قائلم و از قبل می‌دانستیم خطرناک هستند، اما با تدابیری که فرهاد مجیدی و کادر فنی اندیشیده بودند، شروعی خوب با گردش توپی خوب داشتیم. موقعیت‌هایی خلق کردیم که تک به تک بودند و استفاده نکردیم.طبق برنامه مجیدی خوب وارد بازی شدیم و گل زدیم ولی با یک شوت غافلگیرانه و گلی که هر 20 سال اتفاق می‌افتد از نظر روحی و روانی به هم ریختیم.

 


**فوتبال رحم ندارد
ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم، قانون فوتبال همین است چون این رشته رحم ندارد. ما 2 امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم و اگر این بازی را می‌بردیم شرایط مان بهتر می‌شد و همه چیز به نفع ما می‌شد. زیبایی فوتبال به همین مسائل است.

 


**به بازیکنان خسته نباشید می گویم
به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم، در نیمه اول غفوری با وجود مصدومیت شروع خوبی در نیمه دوم داشت. این نشان می‌دهد بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند ولی امیدواریم در بازی‌های آتی نتیجه لازم را بگیریم.


**امیدوارم تصمیمات داور درست بوده باشد
یکی دو صحنه مشکوک در این صحنه وجود داشت ولی امیدوارم تصمیم داور درست بوده باشد. آن صحنه که در دقایق آخر روی مطهری اتفاق افتاد می‌توانست یک پنالتی باشد و امیدوارم داور در آن صحنه قضاوت درستی کرده باشد.


**عدم هماهنگی در استقلال؟
نظر من برعکس شما است. ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم ولی بعد از گل نساجی تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت. مگر در یک مسابقه چند موقعیت باید به دست بیاید؟ ما خیلی موقیت داشتیم ولی در استفاده از موقعیت‌ها بد عمل کردیم.امیدوارم در بازی آتی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.


**هنوز مجوز بازی شجاعیان صادر نشده است
متاسفانه هنوز موفق نشدیم این بازیکن را به لیست اضافه کنیم. با این شرایط سخت بازی‌ها را برگزار می‌کنیم و امیدوارم در این زمینه مساعدت شود. ما یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد داریم و ای کاش اجازه بدهند شجاعیان به جای بازیکن آزاد به تیم ما اضافه شود. زمانی که او را از لیست خارج کردند مسئولان باشگاه فکر نمی‌کردند کرونا بازی‌ها را تعطیل کند و این بازیکن به بازی‌ها برسد. سازمان لیگ در این شرایط باید به تیم‌ها کمک کند و با آنها همکاری لازم را داشته باشد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و ما بتوانیم از شجاعیان در ادامه راه استفاده کنیم.

استقلال تهران مجید نامجو مطلق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مجید نامجو مطلق موقعیت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس

به نظر می‌رسد رقبای منچسترسیتی از نحوه عملکرد مهاجم ناتینگهام فارست خیلی خشنود نیستند. 

طرفداری | منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر با نتیجه 2-0 مقابل ناتینگهام فارست به برتری دست یافت. 

در روزی که بازیکنان نونو اسپیریتو سانتو موقعیت‌های مهمی را از دست می‌دادند، با پاس‌های کوین دی بروین، منچسترسیتی توسط یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند دو گل به ثمر رساند. دو موقعیت ناتینگهام فارست در نیمه اول رقم خورد. ابتدا کریس وود مقابل دروازه تقریبا خالی سایه‌زنی کرد تا موقعیتی که اکس‌جی آن 0.7 برآورد می‌شد، به راحتی از دست برود. در ادامه نیز جیسون موریلو دیگر موقعیت مسلم گلزنی را در یک قدمی دروازه راهی آسمان کرد تا فارست در حساس‌ترین بازی ممکن از گلزنی ناکام بماند. پس از بازی، عده‌ زیادی از طرفداران ناتینگهام فارست و البته رقبای منچسترسیتی در کورس قهرمانی عملکرد کریس وود را زیر سوال بردند. آن‌ها پس از یافتن توییت‌های 10 سال پیش مهاجم نیوزلندی در مورد منچسترسیتی، به سراغ ویکی پدیای او رفتند و مهاجم فارست را عضوی از باشگاه شهر منچستر معرفی کردند. در این بین، برخی نیز نام او را به «کریس داروین نونیز نیکولاس جکسون وود» تغییر دادند. وود امروز به سبک مهاجم لیورپول و چلسی موقعیت از دست داد. 

وضعیت عجیب ویکی پدیای کریس وود در لحظه نگارش این مطلب توییت‌های کریس وود از منچسترسیتی در سال‌های 2012 و 2013؛ برداشت «هواداری از منچسترسیتی» توسط این بازیکن دشوار است. او بازی‌های زیادی را به این شکل تماشا کرده و به آن‌ها پرداخته است. 

 

موقعیتی که کریس وود از دست داد

کریس وود با وجود عملکرد نه‌چندان جالب در بازی امروز، آمار قابل قبولی در بحث گلزنی دارد. او طی 28 بازی در کنار ثبت نمایش‌های خوبی مثل هتریک در دیدار با نیوکاسل، مجموعا 12 بار گلزنی کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!