Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب بختیاری زاده پنجشنبه شب بعد از تساوی خانگی تیم خود در برابر تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری افزود: امروز تیم ما با ساختار دفاعی از تیم مقابل بهتر بازی کرد هرچند قبل از بازی میدانستیم بازی سختی داریم اما با وجود تحلیل و آنالیز تیم تراکتورسازی به گل نرسیدیم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم یک تیم بزرگ و با کیفیت نباید فرصت‌های خود را از دست بدهد اما امروز موقعیت‌ها و سه امتیاز را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در تشریح ناکامی‌های اخیر این تیم گفت: طی سه هفته اخیر لیگ فرسایشی شده است اما با ایجاد امید، در تمرینات به دنبال آماده کردن تیم از نظر روحی و روانی هستیم، بعد از این بازی به سراغ تیم صنعت نفت آبادان خواهیم رفت و تلاش خواهیم کرد در آینده نتایج خوبی به دست آوریم.

وی به سیسستم چهار، چهار، دو تیم شهرخودرو طی ۲ فصل گذشته اشاره و بیان کرد: اکنون با چهار، پنج، یک به مصاف تیم تراکتورسازی رفتیم تا میان میدان را به دست بگیریم و مرکز را به حریف ندهیم.

بختیاری زاده افزود: بازیکنان با تجربه خوبی داریم و نیاز است از جوانان با اعتماد به نفس بیشتر استفاده کنیم اما بدون شک ساختار و اسکلت اصلی تیم را حفظ می‌کنیم.

نیروی بدنی بازیکنان را از دست داده بودیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز در این نشست خبری گفت: از حضور مربی جوان تیم شهرخودرو خوشحالم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم، این جوانان آینده فوتبال هستند.

ساکت الهامی افزود: به اولویت کسب امتیاز رسیدیم اما اولویت برد را از دست دادیم چرا که در بازی با سپاهان نیروی بدنی بازیکنان را از دست داده بودیم.

وی ادامه داد: این بازی ها بازی جدول هستند و در بازی فعلی امتیاز و شرایط خوبی به دست آوردیم و از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین در باره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لیگ برتر گفت: هیچ تیمی به صورت گروهی این پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کند فقط بحث فردی است که افراد زدن ماسک را رعایت می‌کنند البته برخی مانند خود من استفاده از ماسک را نیز رعایت نمی‌کنند.

تیم شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مقابل میهمان خود تراکتورسازی بازی را با تساوی بدون گل واگذار کرد.

برچسب‌ها تراکتورسازی ساکت الهامی شهر خودرو مشهد جام باشگاه‌ های آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی ساکت الهامی شهر خودرو مشهد جام باشگاه های آسیا تراکتورسازی ساکت الهامی شهر خودرو مشهد جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم