Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز پبا انجام هفت دیدار، برگزار شد. دریکیاز این بازی ها تراکتورسازی تبریز که نزدیکترین تعقیب کننده به تیم پرسپولیس در صدر جدول بود، مقابل شهرخودرو با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.  به این ترتیب تراکتور در فاصله چند هفته مانده تا پایان لیگ، عملاً شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر بازی سرنوشت ساز امروز برای تعیین قهرمان بین فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. فولاد باوجود اینکه در این دیدار از ذوب آهن پیش افتاد، اما در ادامه گل تساوی را دریافت کرد تاشاگردان جواد نکونام در آستانه از دست دادن دو امتیاز حساس قرار بگیرند. با این حال گلزنی صابر حردانی بازیکن تیم فولاد در دقیقه ۹۰، علاوه بر واریز سه امتیاز به حساب فولاد، قهرمانی پرسپولیس را تا بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان به تاخیر انداخت. در صورت توقف فولاد، پرسپولیس همین امشب به عنوان قهرمانی می رسید.

از سوی دیگر تیم ذوب آهن دومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد تا باتوجه به برد امروز گل گهر و تساوی پارس جنوبی، ذوبی ها در منطقه قرمز سقوط به لیگ دسته اول قرار بگیرند.

تیم سپاهان امروز موفق شد با یک گل تیم صنعت نفت را از پیش رو بردارد تا همچنان در رده سوم جدول به دنبال تراکتور و کسب سهمیه آسیایی باشد. شهرخودرو با کسب نتیجه تساوی مقابل تراکتور در بازی امروز، فعلا در رده چهارم جدول قرار دارد و به همراه فولاد و استقلال، دامنه تیم های مدعی برای کسب سهمیه آسیا را گسترش داده است.

نتایج بازی های روز نخست از هفته بیست و ششم لیگ برتر به این شرح است:

* ماشین سازی تبریز یک - گل گهر سیرجان ۲
گل:
 میلاد کمندانی (۱۷) و علیرضا ابراهیمی (۸۹) برای گل گهر و شاهین ثاقبی (۶۲) برای ماشین سازی

* فولاد خوزستان ۲ - ذوب آهن یک
گل‌ها:
 لوسیانو پریرا (۵۵) و صابر حردانی (۹۰) برای فولاد و فرشاد محمدی مهر (۶۳) برای ذوب آهن

* شاهین شهرداری بوشهر یک - سایپا یک
گل‌ها:
 آرمان رمضانی (۶۹) برای سایپا و میلاد صارمی (۷۲ - پنالتی) برای شاهین

* استقلال یک - نساجی یک
گل‌ها:
شیخ دیاباته (۴۰ - پنالتی) برای استقلال و محمد میری (۴۲) برای نساجی

* سپاهان یک - صنعت نفت صفر
گل:
محمدرضا مهدی زاده (۸۹) برای سپاهان

* پیکان صفر - پارس جنوبی صفر

* شهرخودرو خراسان صفر - تراکتور تبریز صفر

آخرین دیدار باقیمانده هفته بیست و ششم از ساعت ۲۰:۴۵ فردا جمعه بین تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برگزار می شود. 

با نتایج رقم خورده امروز، کار شاهین، پیکان و سایپا در انتهای جدول برای سقوط نکردن به لیگ دسته اول سخت تر شد. گل گهر با کسب دومین برد پیاپی خود، تا حدودی خیالش را بابت ماندن در لیگ راحت کرد.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته بیست و ششم به این ترتیب است:


 

کد خبر 4981562

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال علیرضا بیرانوند فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران وزارت ورزش و جوانان هفته بیست و ششم ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویرا بعد از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش از زمان حضورش در ایران هجومی بوده و در نیمه دوم بازی نساجی باتوجه به ۱۰ نفره شدن تدافعی بازی کرد، افزود: پرسپولیس در دوره آقای گل محمدی هم اینگونه بوده است.

ویرا با اظهار اینکه امروز به خاطر برد تیم خوشحالم اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم، افزود: از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم زیرا در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

ویرا در ادامه افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: اکنون تمرکزمان رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم.

ویرا گفت: من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

کد خبر 6098725

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول