Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

برخی مسافران پرواز تهران- بیروت هواپیمایی ماهان به خاطر حرکت خطرناک جنگنده یا جنگنده های ناشناس آسیب دیدند اما خوشبختانه این پرواز به سلامت در فرودگاه بیروت به زمین نشست.

به گزارش تین نیوز، دقایقی پیش خبری مبنی بر آسیب دیدن برخی مسافران پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز جنگنده های صهیونیستی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مسافران این پرواز در ویدیو کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده، می گویند که به دلیل حرکت خطرناک و تهدید آمیز این جنگنده ها، خلبان هواپیمای ماهان مجبور به کاهش شدید ارتفاع شده و به همین دلیل برخی از آن‌ها آسیب دیدند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داده که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز سوریه، برای آن ایجاد مزاحمت کرده است.

با این حال، یک منبع در هواپیمایی لبنان به شبکه خبری المیادین لبنان گفت به نظر می‌رسد جنگنده‌ای که برای هواپیمای مسافربری ایران در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کرده آمریکایی بوده است.

منبع مذکور گفت که هواپیمای ماهان در مسیر خود به سمت فرودگاه بیروت بوده که جنگنده‌‌های مهاجم به آن، نزدیک شده است و خلبان مجبور شده است سرعت هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.

با این حال شبکه المیادین دقایقی بعد به نقل از منابع موثق خود گزارش داد کمه جنگنده‌های مهاجم اسرائیلی بوده و با پنهان شدن عمدی در پشت هواپیمای ماهان، قصد داشتند پدافند هوایی سوریه را مجبور به شلیک به این هواپیما کنند.

چند روز پیش خبری در سایت هواپیمایی ماهان منتشر شده بود که پروازهای تهران- بیروت از دوم مرداد آغاز می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فضای مجازی لبنان مسافران تین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران