Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در این فصل و این گرما بازی کردن برای دو تیم سایپا و شاهین واقعاً سخت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: در این فصل و این گرما بازی کردن برای دو تیم واقعاً سخت بود، اما تیم شاهین شهرداری چون در این گرما تمرین می‌کند عادت دارد و با این گرما سازگارتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که تا آخرین لحظه جنگیدند و با تمام وجودشان تلاش کردند. ما این هفته چهار بازیکن‌مان را به دلیل مثبت شدن تست کرونا و مصدومیت در اختیار نداشتیم و بازیکنی برای تعویض کردن نداشتیم، ولی در مجموع می‌توانستیم برنده بازی باشیم.   سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: خیلی زود گل را دریافت کردیم، آنهم به دلیل بی‌تجربگی دفاع کنارمان. بارها در تمرین کار کرده بودیم که نقطه قوت تیم شاهین کجاست، اما از همانجا توانستند موقعیت درست کنند و پنالتی بگیرند. با این حال و در مجموع به هفته‌های آینده امیدواریم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و در جدول رتبه‌مان را بهتر کنیم.   صادقی در پایان در مورد داوری دیدار تیمش مقابل شاهین افزود: داوری هیچ مشکلی نداشت.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار