Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:34:56 GMT

نوید محمدزاده در برابر فراستی آقایی کرد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۲۶۷

نوید محمدزاده در برابر فراستی آقایی کرد

فراستی در اظهار نظرش درباره نوید محمدزاده از کلمه"شاید"استفاده کرد و نگفت نظرم را عوض کردم؛فراستی خیلی ایده آلیستی نگاه می کند و منظورش این است که نوید محمدزاده از قشری آمده و با سختی به جایگاهی رسیده و برای جایگاهش زحمت کشیده که "نوید محمد زاده" شود

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا ؛فراستی در اظهار نظرش درباره نوید محمدزاده از کلمه"شاید"استفاده کرد و نگفت نظرم را عوض کردم؛فراستی خیلی ایده آلیستی نگاه می کند و منظورش این است که نوید محمدزاده از قشری آمده و با سختی به جایگاهی رسیده و برای جایگاهش زحمت کشیده که "نوید محمد زاده" شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من استعداد هم داشته و تنها تلاش نبوده؛رسیده به جایگاهی که مردم او را بسیار دوست دارند؛شاید مسئله او اسپانسرها و شرکت هایی است که هنرمندان را از فضای هنری بیرونی می آورد و به حوزه تبلیغات می کشاند.

من هم قبول دارم که دوران ده بیست سال گذشته به اتمام رسیده و هنرمندان ما می روند اعتباری به یک برند می دهند و در عین حال از برند خود نیز اعتباری کم نمی شود اما آقای فراستی هنوز به قداست معتقد است و سینما را به شکوه ۳۰ سال گذشته می بینند و برایشان کمی سخت است.او معتقد است که پیشکسوت ها به این سمت نمی روند؛اما باید قبول کنیم که زمانه تغییر کرده و من هم تایید نمی کنم که فردی مانند نوید محمد زاده را تخریب شود.هیچ چیزی از اعتبار نوید کم نشده بلکه اضافه هم می شود

 

بسیار از نویدمحمدزاده سپاس گزارم که چقدر مودبانه پاسخ  داد؛او ثابت کرد که بسیار بر اعصاب خود مسلط است و انسان نازنینی ست/

تی وی پلاس 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوید محمد زاده محمدحسین لطیفی فراستی نوید محمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ایران با قهرمانی در این دوره، ضمن دستیابی به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود، بار دیگر جام را از ژاپن پس گرفت و به قله آسیا بازگشت. فوتسال ایران با سیزدهم قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود و ژاپن با 4 عنوان قهرمانی و اختلافی معنادار، در رده بعدی قرار دارد.

در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا تیمی به جز ایران و ژاپن نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900671

دیگر خبرها

  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس