Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به رمز موفقیت‌های این فصل پرسپولیس گفت: پس از موفقیت در لیگ باید پرسپولیسی‌ها به فکر گام بعدی‌شان که موفقیت در آسیاست، باشند.

بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس در این فصل با هدف‌گذاری قهرمانی فصل را آغاز کرد و حالا  همه شاهد هستند این تیم با کمترین نوسان ممکن موفق شده‌ به این هدف مهم خود رسیده و پوکر در قهرمانی در 2 قدمی تیم گل‌محمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به همدلی خوب بین اعضای تیم، مربیان و مدیران و حمایت هواداران افزود: در کنار مسائل فنی، موضوعاتی که به آنها اشاره کردم باعث شد پرسپولیس با کمترین مشکل و حاشیه، هفته‌ها مقتدارانه در لیگ برتر صدرنشین باشد و سایر مدعیان شانسی برای قهرمانی نداشته باشند، مساله‌ای که اوج هنر و توانمندی پرسپولیسی‌ها را نشان می‌دهد.

او در ادامه تصریح کرد: هدف بعدی پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ، باید موفقیت درآسیا باشد. این تیم باید به لحاظ انگیزه‌ای شرایط خوب خود را حفظ کند، ضمن این که باید در فصل نقل و انتقالات، تیم باید در برخی از خطوط تقویت شود تا بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم موفقیت‌های خوبی را به دست بیاورد.

ابوالقاسم‌پور در پایان به بازی پیش‌روی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات این دیدار شرایط جوی و گرمای هوای جنوب است که می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود. البته با توجه به انگیزه بالایی که در تیم موج میزد، پرسپولیس از پس این مشکل هم برمی‌آید و می‌تواند با کسب 3 امتیاز کامل این بازی، شیرینی قهرمانی‌اش را بیشتر کند و با اقتدار جام را باالای سر خود ببرد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمانی پیشکسوت پرسپولیس ابوالقاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد گرمای هوا از غرب کره زمین به شرق رسید
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!/ با درد بازی کردم
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا