Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،غلامرضا عبدی رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان‌شرقی در جلسه سپک تاکرا بانوان شهرستان مراغهگفت: سپک تاکرای بانوان مراغه در روز‌های کرونایی نیز فعال است و با با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان به تمرینات و فعالیت‌های انفرادی خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: شرایط کرونایی فرصتی است تا موضوعات و مشکلات بانوان فعال در این رشته ورزشی را با برنامه ریزی رفع کنیم.

او  گفت: برگزاری آنلاین مسابقات استانی بغل پای سپک تاکرا در روز‌های کرونایی از جمله برنامه‌های این کمیته است.

رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان‌شرقیاضافه کرد: بانوان سپک تاکرا کار مراغه‌ای پیش از شیوع کرونا با آمادگی بالای ۹۰ درصد برای مسابقات کشوری قزوین آماده شده بودند و با توجه به آمادگی بالای بازیکنان امیدوار به کسب رتبه در کشور بودیم.

 عبدی تصریح کرد: بازیکنان مراغه‌ای در دوران کرونا همچنان با جدیت تمام به تمرینات خود ادامه می‌دهند و امیدواریم با ریشه کنی کرونا شاهد افتخارآفرینی‌های این تیم باشیم.

او گفت: تیم بانوان مراغه به عنوان یکی از نخستین تیم‌های سپک تاکرا در استان بوده که امیدواریم با با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی این تیم بتواند در رقابت‌های کشوری حضور یافته و افتخار آفرینی کند.

او  تاکید کرد: سپک تاکرای آقایان نیز در سال‌های اخیر افتخار آفرینی‌های بسیاری را در سطح کشوری و جهانی کسب کرده و چندین بازیکن را به تیم ملی کشورمان معرفی کرده است و امیدواریم بانوان مراغه‌ای هم بتوانند این موفقیت‌ها را تکرار کنند.

سپک تاکرا شبیه والیبال بوده، اما برای گذراندن توپ از تور به جای دست از پا استفاده می‌شود، این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم ۳ بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند ۲ ست از ۳ ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست ۲۱ امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب ۱۵ امتیاز برای پیروز شدن تیم‌ها کافی است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت‌ها در استانی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین روشنک در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فینال باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی‌طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 03-1402 این مسابقات نیز گفت: فردا قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌‌ها مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد