Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:29:40 GMT

/پیگیری سوژه/ آب‌تنی کرونایی در کیو

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۵۷۳

/پیگیری سوژه/ آب‌تنی کرونایی در کیو

ایسنا/لرستان هر سال در فصل گرما برخی‌ها در دریاچه کیو خرم‌آباد اقدام به شنا می‌کنند که خطراتی دارد و این در حالی بوده که شنا در این دریاچه ممنوع است.

سال‌های پیش کسانی که در این دریاچه شنا می‌کردند نمی‌توانستند کار خودشان را توجیه کنند، چون خرم‌آباد چندین استخر دارد اما امسال کرونا باعث تعطیلی این استخرها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوج گرما و زمانی که شهروندان اندکی از این دریاچه برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و غیره استفاده می‌کنند، شناگران به آب می‌زنند اما با این حال نیز خودروهایی که از آنجا عبور می‌کنند افرادی را با لباس شنا می‌بیند.

حمید علیرضایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری خرم‌آباد در این خصوص می‌گوید: روزانه پرسنل آتش‌نشانی برای نظارت در این دریاچه حضور می‌یابند و افرادی که شنا می‌کنند با ما درگیر می‌شوند ولی قدرت خاصی برای جلوگیری از شنا نداریم.

وی با بیان اینکه برای عدم شنا در این دریاچه بنر زده‌ایم، افزود: این دریاچه به بخش خصوصی واگذار شده اما نظارت خاصی روی آن انجام نمی‌شود.

جعفر طولابی، فرماندار خرم‌آباد نیز در این خصوص گفت: متاسفانه از قدیم شنا در دریاچه کیو انجام شده و فقط مختص امسال نیست.

وی یادآور شد: سنوات قبل حتی چندین نفر نیز در این دریاچه غرق شده‌اند و با این‌که بنر "شنا ممنوع" نصب شده اما باز برخی از جوانان در آنجا شنا می‌کنند.

طولابی با بیان اینکه آنچه لازم بوده را انجام داده‌ایم، تصریح کرد: با نیروی انتظامی هماهنگ کرده‌ایم که گشت بیشتری داشته باشند و به شهرداری نیز توصیه‌های لازم داده شده است.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا باید نظارت بیشتری بر این دریاچه وجود داشته باشد و از شنا کردن ممانعت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبتنی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصویری حدودا بیست ساله از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد، زوج موفق اجرای برنامه کودک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داریوش فرضیایی متولد ۱۳۵۲ است و حالا نزدیک به ۵۲ سال دارد و انگار نشانه‌ای از گذر زمان در چهره او پیدا نیست.

در ادامه برخی از واکنش‌ها را مرور می‌کنیم:

فامو: سرگذشت عجیب بنجامین باتن ۲ رو می‌تونن از روی عمو پورنگ بسازن.

موسیو: عکس قدیمی ژاوی و پِدری

یوحنا: پیوند موفقیت‌آمیز عمو پورنگ و ژاوی

مانی: امیر محمد اینجا ۲۵ سالشه و عمو پورنگ ۱۰ سال

محمدرضا: اینجا تولد ۱۰سالگی پورنگ بود

ونوس: عمو پورنگ برعکس مردم داره به طرف بچه‌تر شدن حرکت می‌کنه.

فلاح: عمو پورنگ قدیم پنجاه سالش بوده.

ریحانه: یعنی اون وقتا که بچه بودیم عمو پورنگ می‌دیدیم، عمو پورنگ این شکلی بود؟ چرا از وقتی یادمه اونی بوده که الانش هست؟!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد