Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه سلطانیه با انتقاد از نیمه‌تمام ماندن مصلی پیامبر اعظم(ص) گفت: نبود اعتبارات دولتی سبب شده این پروژه به حال خود رها شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به این‌که چندین پروژه‌ نیمه‌کاره در سطح شهرستان سلطانیه وجود دارد اظهار داشت: یکی از این پروژه‌های نیمه‌کاره مصلای پیامبر اعظم (ص) سلطانیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نبود اعتبار دولتی برای تکمیل سبب شده تا در طول سه سال بعد از کلنگ‌زنی این پروژه پیشرفتی نداشته باشد و تنها ستون‌ریزی آن انجام گرفته است.

نایب رئیس مجلس: پروژه چهار بانده اردبیل - سرچم از سمت سرچم آغاز می‌شودزمین احداث پروژه 9 هزار واحدی در زنجان مشخص شدوزیر راه و شهرسازی: پروژه 2 خطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین تا پایان سال افتتاح می‌شود

این مسئول با انتقاد از این‌که میزان اعتباری که از طریق دولت به احداث 250 مصلی در سطح کشور در نظر گرفته شده ناچیز و در حد 6 میلیارد تومان است گفت: بنابراین با اختصاص بودجه با این اوضاع نمی‌توان برای تکمیل مصلای سلطانیه که اعتبار اختصاص یافته سالانه در حد صفر است، انتظاری داشت.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان این‌که هر ساله تلاش بر این است تا از کمک‌های خیران در راستای تکمیل مصلی استفاده شود خاطرنشان کرد: فشار مبرم اقتصادی باعث شده تا مردم و خیران نیز در تنگنا قرار داشته باشند و عملا کمک چندانی انجام نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعتبار موجود برای ادامه ساخت پروژه زیر هزار میلیارد ریال است عنوان کرد: با مبلغ مذکور نمی‌توان هیچ اقدام موثری در پیشبرد مصلا داشت، زیرا با قیمت افسار گسیخته مصالح از جمله آهن و سیمان نمی‌توان حتی جزئی از مصالح مورد نیاز را خرید و مورد استفاده قرار داد.

این مسئول تصریح کرد: علی‌رغم پیگیری اختصاص اعتبار از مسئولان امر استانی و حتی مسئولان در تهران اما متاسفانه همکاری لازم صورت نگرفته و موفق به جذب اعتبار نشده‌ایم.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۳ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند ۴ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۵ وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران ۶ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد ۷ بوناچیچ: پیروزی را به فولاد هدیه دادیم/ نمی‌توانم اشتباهات‌مان را هضم کنم ۸ قلعه‌نویی: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است/ اخراج رفیعی عجولانه بود مهمترین اخبار استانها بیمارستان‌های گیلان مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی ندارند سخنگوی وزارت خارجه: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم‌پای روابط سیاسی پیش نرفته است‌ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند سخنگوی کمیسیون آموزش ‌مجلس‌: بازگشایی مدارس ‌‌معنایی ندارد / دخالتی در زمان برگزاری کنکور ‌نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+تصاویر موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند اختصاصی/ هیچ شخصیت سیاسی یا نظامی در هواپیمای ماهان حضور نداشته است وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان