Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@08:32:40 GMT

امید رقبا برای قهرمانی در سری آ ایتالیا

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۶۲۵

‍‍‍‍‍‍

با شکست یوونتوس، امید رقبا برای قهرمانی در سری آ ایتالیا بیشتر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در بازی‌های پایانی هفته سی و پنجم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا، اودینزه ۲ به ۱ تیم صدرنشین یوونتوس را با شکست بدرقه کرد. با این باخت، یووه ۸۰ امتیازی باقی ماند و فاصله این تیم با آتالانتای رده دومی، به ۶ امتیاز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلیا نستو روفسکی و سِکو فوفانا برای اودینزه گلزنی کردند و تک گل یووه را - ماتیاس دلیخت به ثمر رساند.   لاتسیو یکی دیگر از مدعیان قهرمانی ۲ به ۱ کالیاری را شکست داد و با ۷۲ امتیاز در مکان چهارم رقابت‌ها قرار گرفت. سرگی میلین کوویچ ساویچ و چیرو ایموبیله برای لاتسیو در این بازی گلزنی کردند. تک گل کالیاری را هم جیوانی سیمئونه به ثمر رساند.
رقابت‌های فوتبال باشگاهی در فرانسه پس از چند ماه تعطیلی امشب با برگزاری فینال جام حذفی این کشور پیگیری می‌شود که بر اساس برنامه، پاری سن ژرمن به مصاف سنت اتین خواهد رفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: فوتبال ، اروپا ، سری آ ، ایتالیا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال اروپا سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم

تیم ملی ایتالیا با حضور ستارگانی چون دل پیرو، توتی، مالدینی، نستا و کاناوارو در فینال این رقابت ها بازی را در وقت های اضافه به فرانسه واگذار کرد و نتوانست جام قهرمانی را به خانه ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا