Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@06:20:39 GMT

آقای بازیگر: «کرونا» را با سختی پشت سرگذاشتم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۶۶۱

آقای بازیگر: «کرونا» را با سختی پشت سرگذاشتم

خبرگزاری میزان: کیانوش گرامی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود بعد از ابتلا به بیماری کرونا گفت: خدا را شکر که از گذشته بهترم و از بیمارستان مرخص شدم، اما احساس می‌کنم تبعات کرونا از بدنم بیرون نرفته است، زیرا مدام سردرد می‌شوم و کلا حال خوبی ندارم.

وی در همین راستا ادامه داد: با توجه به تجربه شخصی خود از این بیماری می‌گویم که کرونا به این راحتی خوب نمی‌شود، با وجود اینکه من از بیمارستان مرخص شده‌ام، اما همچنان از لحاظ روحی و جسمی درگیر این بیماری بوده و همیشه کسل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» با اشاره به پایان دوران قرنطینه خود اضافه کرد: بعد از ترخیص از بیمارستان مدتی در خانه قرنطینه بودم، اما بعد از معاینه مشخص شد که دیگر ناقل این بیماری نیستم، با این وجود باز هم رعایت می‌کنم، زیرا می‌دانم که این بیماری به شدت زجرآور است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: بعد از ابتلای من به بیماری کرونا کل خانواده‌ام نیز درگیر بیماری شده و بستری شدند، اما خدا را شاکرم که همه آن‌ها نیز از بیمارستان مرخص شدند و حال همگی آن‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است.

این بازیگر سینما درباره پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تصریح کرد: شاید مردم تا خودشان یا از نزدیکانشان کسی را نبینند باورشان نشود که بیماری کرونا تا چه حد خطرناک و دردآور است، تاکید می‌کنم که این بیماری تنها با رعایت نکات بهداشتی از بین می‌رود، من روز‌های سختی را پشت سر گذاشتم، روز‌هایی که آرزو می‌کنم هیچکس آن‌ها را تجربه نکند، به همین دلیل از همه تمنا دارم که این بیماری منحوس را جدی بگیرند.

گرامی با اشاره به عبور از بیماری کرونا توسط خود و خانواده خود خاطرنشان کرد: ما نباید در این زمان خودخواه باشیم، شاید من نوعی بیماری نگیرم و یا آن را گرفته و رد کنم، اما تمام زندگی تنها من نیستم، ما باید هوای خانواده و آشنایان خود را داشته باشیم و برای آن‌ها هم که شده همه نکات را رعایت کنیم تا مبادا داغدار عزیزی شویم.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا کیانوش گرامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا