Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:49:43 GMT

شهرک صنعتی جدید در شهرستان دورود ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۶۸۷

شهرک صنعتی جدید در شهرستان دورود ایجاد می‌شود

گروه استانها- استاندار لرستان گفت: یک ناحیه یا شهرک صنعتی جدید در شهرستان دورود ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، سید موسی خادمی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه ویژه‌ای در رابطه با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دورود با حضور نماینده منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم، فرماندار و تعدادی از مدیران کل استانی که مرتبط با موضوعات بودند در حوزه مختلف عمران شهری،  آب و جاده‌های شهری و روستایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی مشکلات شهرستان دورود که از طرف مسئولان این شهرستان عنوان شده بود در جلسه امروز حل و فصل شد، افزود: از جمله  این مسائل در رابطه با بحث سد مروک، تکمیل سرریز آن، تکمیل شبکه‌های زیر این سد و شبکه‌های آبیاری زیر سد بود که بنا شد تا پایان سال حدود دو هزار هکتار از این شبکه‌ها تکمیل شود. همچنین سرریز سد مروک این شهرستان تا قبل از شروع بارندگی باید تکمیل شود.

استاندار لرستان در رابطه با جاده‌های روستایی شهرستان دورود نیز عنوان کرد: در جلسه امروز قرار شد تعدادی از این جاده‌های روستایی در حد 10 کیلومتر آسفالت و 20 کیلومتر نیز شن‌ریزی شود. چند مورد خاصی در رابطه با بحث راه و شهرسازی شهرستان دورود بود که آن‌ها نیز تصمیم‌گیری شد.

ماجرای پارچه‌های کشف شده در تخت جمشید چه بود؟ / جزئیات جدید‌ از صنعت نساجی در زمان هخامنشی‌گزارش| آیا انتظار 7 ساله ایجاد شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی در ایلام به پایان می‌رسد؟حدود 3 هزار واحد صنعتی استان گیلان کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت دارند

وی با بیان اینکه بحث ایجاد یک شهرک ناحیه صنعتی جدید در شهرستان مورد بررسی قرارگرفت، بیان کرد: در یکی از نقاطی که زمین منابع ملی داریم با توجه به گرایشی که به بحث صنعت در دورود وجود دارد یک ناحیه صنعتی جدید یا شهرک صنعتی هرکدام که جور شود مصوب شده که پیگیری و احداث کنیم.

خادمی در رابطه با ایجاد چند واحد راهداری در شهرستان دورود تصریح کرد: یک واحد راهداری در این شهرستان ایجاد  می‌شود، البته سایر مصوبات این جلسه از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/647/ش

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... واگذاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی باید به افراد دارای اهلیت انجام شود معاون ‌صنایع وزارت صنعت: ۱۵۰۰ واحد تولیدی راکد در سطح کشور ‌احیا می‌شود گزارش| آیا انتظار ۷ ساله ایجاد شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی در ایلام به پایان می‌رسد؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واگذاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی باید به افراد دارای اهلیت انجام شود معاون ‌صنایع وزارت صنعت: ۱۵۰۰ واحد تولیدی راکد در سطح کشور ‌احیا می‌شود گزارش| آیا انتظار ۷ ساله ایجاد شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی در ایلام به پایان می‌رسد؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند ۳ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۴ وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران ۵ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۶ بوناچیچ: پیروزی را به فولاد هدیه دادیم/ نمی‌توانم اشتباهات‌مان را هضم کنم ۷ قلعه‌نویی: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است/ اخراج رفیعی عجولانه بود ۸ نکونام: پیروزی مقابل ذوب‌آهن را به آذری تقدیم می‌کنم/ آب و هوا روی کیفیت بازیکنان تأثیر گذاشته بود مهمترین اخبار استانها انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم ‌ سخنگوی کمیسیون آموز‌ش مجلس: وزارت علوم مصمم به برگزاری کنکور در ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه است گزارش| آژیر خطر ابتلا به کرونا در ملایر به صدا درآمد/ ظرفیت بیمارستان‌ها ‌تکمیل شد بیمارستان‌های گیلان مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی ندارند مهمترین اخبار تسنیم تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+تصاویر اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از شنبه انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دورود شهرک صنعتی صنعتی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر شنبه در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور به همراه معاون توسعه و ساماندهی اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ پرونده حفظ کاربری و ۴۰۰ پرونده واگذاری اراضی ملی و دولتی از سنوات گذشته مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همچنین ضمن بازدید از محل اجرای درخواست‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی در نیمه دوم سال با بیش از ۸۰ درصد درخواست‌ها بر اساس بازدید صورت گرفته مخالفت شد که ۷۸ مورد به مساحت ۸۸ هکتار مجوز تغییر کاربری صادر شده است.

مشایخی گفت: با توجه به وجود پرونده‌های سنواتی باید اقدامات لازم در خصوص رضایت‌مندی ارباب رجوع فراهم شود که با توجه به امکانات و وضعیت نیروها این مهم تحقق یافت و همین امر موجب شد انجام برخی از اهداف سازمانی ابلاغ شده کمتر از حد انتظار بوده و برنامه‌ریزی در انجام امور محوله موجب تحقق آن را فراهم می‌آورد.

برون سپاری وظایف غیر حاکمیتی

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شاخص‌های ابلاغی تحقق یابد.

مشایخی با اشاره به متمرکز بودن واگذاری‌ها در شهرک‌های کشاورزی و صنعتی اظهار داشت: در سال گذشته، ۱۱۰ هکتار از اراضی ملی به شهرک صنعتی و بیش از ۷۳۲ هکتار به شهرک‌های کشاورزی واگذار شده است تا با این گونه واگذاری‌ها از پراکنده بودن واگذاری‌ها خودداری شود.

وی همچنین در خصوص برون سپاری کردن وظایف غیر حاکمیتی بیان کرد: در راستای تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن انعقاد تفاهم نامه دوره‌های آموزشی برای کارشناسان نظام مهندسی برگزار و احکام جهت نظارت بر طرح‌های اراضی واگذاری صادر شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این کارشناسان متخصص نسبت به بازدیدهای منظم از طرح‌های واگذاری و مجوزهای تغییر کاربری پیشرفت فیزیکی تعیین و از معطل ماندن اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6089958

دیگر خبرها

  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است