Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین بختیاری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: زدن یک ماسک در مقابل سختی‌ها و مشقت‌های کادر بهداشت و درمان کار سختی نیست و باید با افرادی که حاضر به زدن ماسک نیستند، برخورد صورت گیرد.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، زدن ماسک یکی از علل مهم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و این مهم باید به یک فرهنگ برای تک تک افراد جامعه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک ادامه داد: یکی از علل مهم شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن مجدد اراک در شرایط کرونا، برگزاری مجالس عروسی است که به هیچ عنوان نباید این مجالس برگزار شود.

بختیاری اظهار داشت: هیچ فردی با ازدواج و سنت پیامبر (ص) مخالف نیست اما در این شرایط جوانان می‌توانند با الگوگیری از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، ازدواج آسان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: آیین‌های یادبود درگذشتگان در اراک کمتر مشاهده شده و در خاکسپاری‌ها نیز نیاز به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اراک افزود: سلامت مردم در هر امری باید مقدم باشد و در این راستا هیچ تعارفی نباید با افرادی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ندارند، صورت گیرد.

بختیاری عنوان کرد: شرایط اراک در خصوص بیماری کرونا ویژه است و اگر شهروندان رعایت نکنند روز به روز به شرایط بحرانی‌تر نزدیک می‌شویم و این بیماری در کمین همه افراد است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی‌ می‌کند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر (دوم مرداد ۱۳۹۹) و در ۲۴ ساعت گذشته پیش از آن، ۲ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که دو هزار و چهار نفر بستری شدند، با فوت ۲۲۱ نفر، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک اراک استان مرکزی ویروس کرونا ماسک اراک استان مرکزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه

دادستان عمومی انقلاب ارومیه از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پل قویون این شهر خبر داد.   به گزارش خبرآنلاین، حسین مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.   وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.   حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.   دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.   شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب ایجاد رعب وحشت برای مردم شدند.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد