Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تمرینی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نشان می‌دهد اعضای این تیم قصد ندارند برای دیدار با استقلال به شهر خود بروند.‌‌‌‌‌ - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره برگزاری دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال، باشگاه جمی از این حکم و نیز زمان رسیدگی به این اعتراض گلایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر پورموسوی پس از دیدار تیمش مقابل پیکان اعلام کرد؛ برنامه‌ای برای دیدار مقابل استقلال ندارد. سرمربی پارس جنوبی به شاگردانش یک روز استراحت داده و به جای سفر به جم، تمرینات این تیم از روز شنبه در زمین بانک ملی تهران آغاز می‌شود. زردپوشان قرار است تا زمان اعلام رای کمیته استیناف در پایتخت بمانند. این در حالی است که جمی‌ها روز دوشنبه، میزبان شاگردان فرهاد مجیدی خواهند بود و نشست کمیته استیناف روز یکشنبه برگزار می‌شود.

پورموسوی: به استراحت می‌رویم تا آماده بازی با شاهین شویم

باشگاه پارس جنوبی همچنین پاداش برتری تیم فوتبال این باشگاه مقابل شهر خودرو را به اعضای تیم پرداخت کرد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال پارس جنوبی‌ جم بیشتر بخوانید... باشگاه پارس جنوبی: چرا زمان جلسه کمیته استیناف به گونه‌ای تعیین شده که ذهنیت برگزاری بازی با استقلال را ایجاد می‌کند؟ رسیدگی به دادخواست پارس جنوبی به برگزاری دیدار با استقلال، یک روز قبل از بازی!/ اعتراض جمی‌ها به داور بازی با پیکان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... باشگاه پارس جنوبی: چرا زمان جلسه کمیته استیناف به گونه‌ای تعیین شده که ذهنیت برگزاری بازی با استقلال را ایجاد می‌کند؟ رسیدگی به دادخواست پارس جنوبی به برگزاری دیدار با استقلال، یک روز قبل از بازی!/ اعتراض جمی‌ها به داور بازی با پیکان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال پارس جنوبی‌ جم پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد ۲ لیگ برتر فوتبال| تساوی استقلال و نساجی در دیداری که برنده‌اش از قبل مشخص بود/ دیدار یاران قدیمی فقط ۲ گل داشت ۳ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ ۴ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۵ بوناچیچ: پیروزی را به فولاد هدیه دادیم/ نمی‌توانم اشتباهات‌مان را هضم کنم ۶ مهاجم سرشناس جهان نامزد پیوستن به تیم انصاری‌فرد ۷ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| فائقی: برنامه‌ای نداریم و دچار حسادت داخلی هستیم ۸ قلعه‌نویی: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است/ اخراج رفیعی عجولانه بود مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| تساوی استقلال و نساجی در دیداری که برنده‌اش از قبل مشخص بود/ دیدار یاران قدیمی فقط ۲ گل داشت نامجومطلق: گل باورنکردنی نساجی هر ۲۰ سال یک بار به ثمر می‌رسد/ امیدوارم سازمان لیگ به ما مساعدت کند قلعه‌نویی: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است/ اخراج رفیعی عجولانه بود جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد مهمترین اخبار تسنیم تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+تصاویر اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از شنبه انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال پارس جنوبی جم فوتبال استقلال پارس جنوبی جم کمیته استیناف پارس جنوبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند