Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: صبح امروز حادثه یک دستگاه مینی بوس با ۱۰ سرنشین در محور مهریز به یزد بعد از کارخانه کاشی پرسپولیس به مرکز پیام اورژانس۱۱۵ استان اعلام شد که بلافاصله پس از دریافت خبر با توجه به تعداد مصدوم و مکانیسم حادثه چهار کد امدادی آمبولانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از رسیدن کد‌های امدادی به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه، پنج نفر به بیمارستان مهریز، سه نفر به بیمارستان شهید صدوقی و دو نفر نیز به بیمارستان شهید رهنمون یزد برای ادامه‌ی درمان انتقال پیدا کردند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد اضافه کرد: جزئیات این حادثه متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی مینی بوس سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: عصر دیروز در محور سوادکوه ورودی روستای ارفعده یک دستگاه مینی بوس با ۱۰ نفر مصدوم واژگون شد.

فخاری افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات ارفعده شهرستان سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، مصدومین حادثه توسط نیرو‌های هلال‌احمر واورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت