Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:05:00 GMT

ارزیابی سالانه دانشگاه ها در اجرای سند دانشگاه اسلامی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۹۵۹

ارزیابی سالانه دانشگاه ها در اجرای سند دانشگاه اسلامی

غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت اجرای سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه ها گفت: هر ساله گزارش عملکرد دانشگاه ها در اجرای سند دانشگاه اسلامی برای ارائه به شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها جمع آوری می شود.

وی ادامه داد: در این گزارش عملکرد دانشگاه ها براساس مولفه ها و انتظارتی که در سند دانشگاه اسلامی پیش بینی شده، ارزیابی شده و نتیجه آن به شورای اسلامی شدن دانشگاه ها ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه ۵ سال از ابلاغ سند دانشگاه اسلامی می گذرد، افزود:  اولین دوره بازنگری و ارزیابی چگونگی اجرای سند از طریق کمیته‌های چهارگانه آموزش، پژوهش و فناوری، مدیریت و فرهنگی-تربیتی انجام شده و این گزارش‌ها در جلسات و دبیرخانه شورا بررسی و ارزیابی شده است.

وی افزود: یکی از وظایف کمیته‌های چهارگانه رصد و ارزیابی میزان و چگونگی اجرایی شدن سند اسلامی شدن است.

کد خبر 4980649 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سند دانشگاه اسلامی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی منصور غلامی وزارت بهداشت مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون زبان انگلیسی پروتکل های بهداشتی سند دانشگاه اسلامی دانشگاه ها اجرای سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و مشارکت بسیج اساتید واحد‌های نراق و دلیجان نشست فرهنگی با عنوان «وعده صادق: شکست استکبار از طبس تا نوآتیم» با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های شرق استان مرکزی در این نشست ضمن تبریک حرکت اخیر سپاه که موجب خرسندی دل‌های مستضعفین جهان شد، به واقعه طبس اشاره و آن را واقعه حیرت‌انگیزی توصیف کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام به بیان خصائل و کرامات آن حضرت پرداخت.

علی ضباغیان عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم به نقش قدرتمند رسانه‌ها در سیاست امروزی جهان به‌خصوص در واقعه اخیر حمله موشک‌های سپاه به پایگاه نوآتیم اشاره کرد که ابتدا رسانه‌های صهیونیستی ادعای انهدام ۹۹ درصد از موشک‌ها را داشتند، اما گزارش‌های زنده‌ منتشره در فضای مجازی به‌واسطه تلفن‌های همراه موجب تغییر در ادعای رسانه‌های صهیونیستی شد.

سعید شریعتی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم با بیان بحث انتخاب بین آزادی و آزادگی، مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی را مصداق آزادگی آنان دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک