Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:51:10 GMT

ورزشکاران المپیکی سطح آمادگی خود را ارتقا دهند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۹۶۷

ورزشکاران المپیکی سطح آمادگی خود را ارتقا دهند

«سید نصرالله سجادی» روز جمعه در این باره افزود: ویروس کرونا به عنوان میهمانی آمد و در سراسر جهان منتشر شد و تبعات زیادی داشت که یکی از آن در جهان ورزش بود. این ویروس باعث شد تا المپیک برای چهارمین بار متوقف شود و وضعیت آن مشخص نیست.

سرپرست کاروان ایران به المپیک توکیو ادامه داد: اما ورزشکارانی که سهمیه‌المپیک کسب کردند یا در حال کسب سهمیه هستند توجه کنند و از سطح آمادگی های ذهنی و روانی و جسمانی افول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی اضافه کرد: ورزشکاران و مربیان دقت کنند به احتمال زیاد بازی‌ها برگزار شود یا هدف برای اینکه می خواهد برگزار شود، متمرکز کنند.

وی می گوید: فرصت زیادی تا المپیک توکیو نداریم و همه توان را باید برای برنامه ریزی یک‌ساله  تا المپیک تدوین کنند تا در نهایت بهره ورری در این رویداد حاضر شوند. شاید تهدیدی که آمد فرصتی شد تا تجدید نظر کنیم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو  این تعویق یک‌ساله تا برگزاری المپیک توکیو را فرصت طلایی دانست و گفت: انگار به میدان المپیک رفتیم و گفتند برگردید تا یکسال آینده فرصت دارید. امروز آن روز است و به آن توجه کنید و قدر بدانید.

سجادی اظهار امیدواری کرد این فرصت طلایی به رنگ مدالی باشد که ور زشکاران می خواهند کسب کنند.

ژاین حال پس از ۵۶ سال و  برای دومین بار این کشور میزبان بازی های المپیک شده است که این دوره به دلیل گسترش ویروس کرونا به مرداد سال آینده موکول شد.

کاروان ایران به توکیو نیز تاکنون ۵۲ سهمیه کسب کرده که تمام این سهمیه‌ها در بخش انفرادی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سهمیه المپیک المپیک توکیو نصرالله سجادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سهمیه المپیک المپیک توکیو نصرالله سجادی ویروس کرونا سهمیه المپیک المپیک توکیو نصرالله سجادی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک

دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از فردا (دوشنبه) در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی؛ ملی‌پوشان روئینگ ایران دو هفته قبل 2 سهمیه ارزشمند المپیک پاریس را در مواد دو نفره سبک‌وزن بانوان و تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان به دست آوردند.

فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم

این تیم دور جدید اردوی آمادگی خود را از فردا 17 اردیبهشت با هدف حضور در المپیک پاریس در دریاچه آزادی آغاز می‌کند.

فاطمه مجلل از آذربایجان‌غربی، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان و کیمیا زارعی از همدان ملی‌پوشان حاضر در این مرحله از اردو هستند.

افشین فرزام سرمربی روئینگ بانوان و هما خاتمی مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

این اردو تا 6 خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان