Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:08:48 GMT

کاهش ۵۴ درصدی جابه جایی مسافر در استان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۹۹۵

کاهش ۵۴ درصدی جابه جایی مسافر در استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خاطر شرایط و اوج گیری بیماری کووید۱۹ جابه جایی مسافر در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد کاهش یافته است.   نصیری راد افزود: ۱۱۴ هزار مسافر در سال جاری در این استان جابه جا شده اند که در سال ۹۸ این تعداد ۲۵۲ هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: امسال به خاطر محدودیت‌ها اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی استان و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا میزان سفر‌ها کاهش چشمگیری داشته است.
نصیری راد با اشاره به رشد ۴۴ درصدی جابه جایی کالا نسبت به سال گذشته گفت: در سال جاری ۴۷۱ هزار تن کالا جابه جا شد.   او با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۶ هزار تن انواع کالا در زمینه‌های مختلف جابه جا شد، میزان درآمد صدور انواع بارنامه در این استان را نیز ۷۹۸ میلیاردو ۴۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.   نصیری راد افزود: میزان درآمد صادره از صدور بارنامه نیز ۶۲ درصد رشد داشته است.
او با بیان اینکه ناوگان فرسوده باری این استان با جایگزینی خودروی جدید نوسازی خواهد شد گفت: ۹۱۶ خودروی فرسوده باری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۲۱ خودرو جدید جایگزین خودرو‌های فرسوده خواهد شد.   نصیری راد افزود: خودرو‌های جایگزین از کشور‌های اروپایی، ژاپن و کره پس از طی مراحل گمرکی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه مسافربری کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد نصیری راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس