Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در نخستین بازی پیش از شروع مجدد لیگ NBA مقابل دالاس تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای پیش فصل لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، تیم‌های میلواکی باکس، ایندیانا پیسرز، و فینیکس سانز، حریفان خود را شکست دادند و لس‌آنجلس لیکرز مغلوب دالاس موریکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبران جیمز در دیدار دو تیم لیکرز و موریکس، 12 امتیاز، 3 ریباند و 5 پاس گل برای لیکرز کسب کرد و آنتونیو دیویس هم 12 امتیاز دیگر برای این تیم به دست آورد. بوبان ماریانوویچ، غول 224 سانتی‌متری و صرب دالاس هم 17 امتیاز و 13 ریباند برای دالاس داشت.

یانیس آنتتوکنمپو، ستاره یونانی میلواکی هم 22 امتیاز، 3 ریباند و 4 پاس گل برای تیمش داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

سان آنتونیو 92 - میلواکی 113
پورتلند 88 - ایندیانا 91
دالاس 108 - لس‌آنجلس لیکرز 104
فینیکس 101 - یوتا 88

پایان رقابت برای کسب عنوان باارزش‌ترین بازیکن NBA

برنامه دیدارهای صبح فردا به شرح زیر است:

فیلادلفیا - ممفیس
بوستون - اوکلاهماسیتی
تورونتو - هیوستون
اورلاندو - لیکرز
ساکرامنتو - میلواکی

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,28/CT1 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال بیشتر بخوانید... پیش فصل NBA| کلیپرز، دنور، نیواورلینز و میامی با پیروزی شروع کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیش فصل NBA| کلیپرز، دنور، نیواورلینز و میامی با پیروزی شروع کردند واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد ۲ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ ۳ لیگ برتر فوتبال| تساوی استقلال و نساجی در دیداری که برنده‌اش از قبل مشخص بود/ دیدار یاران قدیمی فقط ۲ گل داشت ۴ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۵ بوناچیچ: پیروزی را به فولاد هدیه دادیم/ نمی‌توانم اشتباهات‌مان را هضم کنم ۶ مهاجم سرشناس جهان نامزد پیوستن به تیم انصاری‌فرد ۷ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| فائقی: برنامه‌ای نداریم و دچار حسادت داخلی هستیم ۸ نکونام: پیروزی مقابل ذوب‌آهن را به آذری تقدیم می‌کنم/ آب و هوا روی کیفیت بازیکنان تأثیر گذاشته بود مهمترین اخبار ورزشی سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| فائقی: برنامه‌ای نداریم و دچار حسادت داخلی هستیم لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ ۲ رکورد جدید سردار آزمون در لیگ برتر روسیه آغاز تمرینات پارس جنوبی پس از استراحت/ شاگردان پورموسوی مقابل استقلال به میدان نمی‌روند؟ مهمترین اخبار تسنیم نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از شنبه انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال لیگ برتر پیش فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند

به گزارش جماران؛ ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در یادداشتی در روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که این رژیم از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد.

ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین نوشت: ایهود اولمرت در این یادداشت، نوشته است: اکثریت قریب به اتفاق اسرائیلی‌ها معتقدند تنها انگیزه برای گسترش جنگ و حمله به رفح، حفظ آینده سیاسی بنیامین نتانیاهو است؛ زیرا این حمله به‌ هیچ عنوان به سود (رژیم) اسرائیل نیست.

وی مدعی شد: هیچ کس در اسرائیل نیست که مشتاق شنیدن خبر کشته شدن یحیی السنوار رئیس حماس در نوار غزه یا محمد الضیف فرمانده گردان‌های القسام نباشد اما روند جنگ و اولویت‌های آن نباید تابع اهداف شخصی نتانیاهو باشد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اضافه کرد: خود نتانیاهو و همچنین افسران ارشد ارتش می‌دانند که تصرف رفح هیچ اهمیتی در ارتباط با منافع استراتژیک اسرائیل ندارد.

اولمرت همچنین گفت: نابود کردن گردان‌های حماس در رفح به دور از شرایط کنونی یک هدف مهم است، زیرا چنین هدفی مستلزم ماه‌ها نبرد طولانی است که منجر به کشته شدن هزاران فلسطینی خواهد شد؛ امری که اعتبار باقی مانده (رژیم) اسرائیل در سطح بین‌المللی را نابود خواهد کرد.

وی افزود: تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند و به صدور حکم دستگیری رهبران و افسران اسرائیلی منجر خواهد شد.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی همچنین، تاکید کرد: نتانیاهو در داخل حبابی جدا از واقعیت زندگی می‌کند زیرا به خود و دیگران در درون آن حباب می‌گوید که برای ادامه حیات (رژیم) اسرائیل می‌جنگد و ماموریت تاریخی او مقابله با جهان برای دفاع از اسرائیل در برابر همه است که می‌خواهند آن را نابود کنند.

اولمرت گفت: نتانیاهو از مدت‌ها قبل فکر کردن درباره آنچه برای اسرائیل، آینده و منافع راهبردی آن بهتر است را متوقف کرده و روی آینده سیاسی خود متمرکز شده است.

وی افزود: درک این نکته حائز اهمیت است که (رژیم) اسرائیل در این رویارویی پیروز بیرون نخواهد آمد و صحبت‌های فخرآمیز درباره پیروزی مطلق نشان دهنده حماقت و غرور و اساساً تلاشی برای فرار از محاکمه است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در پایان از صهیونیست‌ها خواست تا با حضور میلیونی در خیابان‌ها، گروه نتانیاهو، ایتمار بن‌گویر و بزالل اسموتریچ را محاصره کنند؛ گروهی قانون‌گریز که اسرائیل را به سمت فروپاشی سوق می‌دهند.

دیگر خبرها

  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد