Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

دوپینگ علت خداحافظی و تغییر رشته یک رزمی کار

طبق شنیده‌ها گویا حدود دو سال پیش تست یکی از رزمی‌کاران در جام جهانی مثبت درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در پرده می‌ماند و اعلام نمی‌شود تا با صلاح دید رییس فدراسیون به خداحافظی این قهرمان پرافتخار منجر شود.ماجرا از این قرار بوده که بعد از مشاهده ماده ممنوعه استانازول در آزمایش این ملی پوش با نبوهی از عناوین آسیایی و جهانی رییس فدراسیون به دلیل رابطه خوب با فدراسیون جهانی جلوی انتشار رسمی خبر را می گیرد.اما شرایط به گونه ای پیش می رود که این ورزشکار وادار به خداحافظی در اوج می شود و دلیل آن را هم این اعلام می کند که هر چه خواسته بدست آورده و وقت این است که سراغ رشته دیگه ای برود تا از لحاظ مالی هم وضع بهتری پیدا کند ! با احتیاط و سیاست کاری فدراسیون چیزی تا اخیرا به بیرون درز نمی کند.
این رزمی کار هم هم مثل بسیاری دیگر در مسیر ورزش مانده و با رفتن به یک رشته دیگر به فعالیت خود را این روزها ادامه می‌دهد.

حدادی بازهم دبل دبل کرد

تیم بسکتبال «نانجینگ مانکی کینگز» که از حامد حدادی ملی‌پوش ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برد در ادامه مسابقاتش در لیگ بسکتبال چین با نتیجه 106 بر 131 از «گوانگدونگ تایگرز» شکست خورد.

نتایج کوارترهای این بازی 23 بر 33، 31 بر 21، 29 بر 38 و 23 بر 39 بود.

حامد حدادی در این بازی خارج از خانه به‌ عنوان بازیکن اصلی برای تیمش به میدان رفت و 33 دقیقه در زمین بود. او با آمار 17 امتیاز، 5 پاس گل و 11 ریباند، زمین را ترک کرد. جو یانگ 48 امتیاز دیگر برای نانجینگ کسب کرد.

فدرر: به خداحافظی در دوران اوج فکر نمی کنم

راجر فدرر درباره زمان خداحافظی‌اش اظهار داشت: به خداحافظی در دوران اوج فکر نمی‌کنم. اگر این‌گونه بود می‌توانستم سال 2017 که رافائل نادال را در پنج ست شکست داده بودم، خداحافظی کنم. این اتفاق می‌توانست در تورنمنت سال گذشته ویمبلدون هم با شکست دادن نواک جوکوویچ رخ دهد. با این وجود دیدید که خداحافظی نکردم و به فکر بازنشستگی هنگام پیروزی نیستم.

کیانوش در انتظار نقره المپیک لندن

به جز سعید محمدپور و نواب نصیرشلال؛ دیگر وزنه بردار ایرانی که بعد از المپیک لندن به دلیل دوپینگ رقبایش توانسته مدال خود را خوشرنگ تر کند، کیانوش رستمی است.
کیانوش که در المپیک 2012 در دسته 85 کیلوگرم وزنه می زد، با ایستادن در رده سوم، مدال برنز را بر گردن آویخت، اما در بررسی مجدد نمونه های دوپینگ وزنه برداران در این المپیک، او صاحب مدال نقره شد. با حذف وزنه بردار روس، ادرین زلینسکی از لهستان دررده نخست و کیانوش رستمی در رده دوم قرار گرفت و مدال او از برنز به نقره تبدیل شد.

چهره خندان فوق ستاره هیوستون بعد از شکست کرونا

به تدریج به شروع دوباره لیگ NBA نزدیک می شویم و تقریبا همه تیم های حاضر در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا در شهر اورلاندو به عنوان میزبان ادامه مسابقات مستقر شده اند.
در این میان تیم هیوستون راکتس طی روزهای گذشته فوق ستاره خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت. راسل وستبروک با طی کردن دوران قرنطینه و پس از شکست دادن کرونا با چهره ای خندان وارد اردوی تیم هیوستون در اورلاندو شده تا این تیم بیش از پیش برای شروع مجدد NBA آماده باشد.

عنوان سومی شطرنج باز ایران در مسابقات پیشکسوتان آسیا

به گفته روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در مسابقات پیشکسوتان بالای 65 سال قهرمانی آسیا که به صورت آنلاین برگزار شد، حسین اردشیرپور نماینده کشورمان به مقام سوم دست یافت.

همچنین در مسابقات بالای 50 سال استاد فیده عباس خاکپور دیگر نماینده کشورمان به مقام هفتم رسید.

شناگر سرطانی در ویدیوی المپیک

سال آینده در چنین روزی المپیک توکیو ۲۰۲۰ شروع خواهد شد، رقابت‌هایی که به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاده است.

در فاصله یک سال تا شروع المپیک، ژاپنی‌ها از ویدیوی «یک سال تا المپیک» رونمایی کردند که در این ویدیو «ریکاکو ایکی» شناگر ژاپنی که درگیر بیماری سرطان خون بوده حضور پررنگی دارد.

ایکی سال ۲۰۱۹ درگیر بیماری سرطان بود و دسامبر ۲۰۱۹ از بیمارستان مرخص شد. او مارس ۲۰۲۰ پس از ۴۰۶ روز توانست دوباره شنا کند. این شناگر ژاپنی ۶ طلا و ۲ نقره در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ کسب کرد.

104 / 351 بسته خبری سایر ورزش‌ها منهای فوتبال بسته خبری منهای فوتبال بسکتبال تنیس وزنه برداری شطرنج شنا دوپینگ حامد حدادی راجر فدرر کیانوش رستمی المپیک NBA راسل وستبروک حسین اردشیرپور عباس خاکپور ریکاکو ایکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری سایر ورزش ها منهای فوتبال بسکتبال تنیس وزنه برداری شطرنج شنا دوپینگ حامد حدادی راجر فدرر کیانوش رستمی المپیک راسل وستبروک کیانوش رستمی یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی