Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@19:04:01 GMT

آغاز عمليات طولاني ترين خط انتقال گازايران

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۸۳۵۲

آغاز عمليات طولاني ترين خط انتقال گازايران

خبرگزاری آریا- عملیات احداث طولانی ترین خط لوله انتقال گاز در زیر دریا به عنوان بخشی از طرح انتقال گاز به نیروگاه‌های گازی جزیره کیش، آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از شرکت نفت و گاز پارس، سرپرست طرح توسعه میدان کیش با اشاره به آغاز طولانی‌ترین عملیات احداث خط لوله دریا از ساحل در طرح خط لوله دریایی کیش-گرزه گفت: بر اساس برنامه مقرر، در این طرح، یک رشته خط لوله 32 اینچ انتقال گاز و یک رشته کابل فیبر نوری به طول 18 کیلومتر در فاصله جزیره کیش تا منطقه گرزه (بندر آفتاب) کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله مهرابی هدف از اجرای این طرح را ارسال گاز به نیروگاه‌های گازی جزیره کیش عنوان کرد و گفت: خط لوله طرح گاز رسانی به جزیره کیش از خط هفتم سراسری در شمال شهرستان بستک در استان هرمزگان آغاز و به نیروگاه گازی جزیره کیش منتهی می شود.
وی تصریح کرد: مطالعات مهندسی، تامین کالا و اجرای لوله‌گذاری و کابل کشی پروژه کیش-گرزه، از سوی متخصصان شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به عنوان پیمانکار این طرح انجام شده است.
سرپرست طرح توسعه میدان کیش با بیان اینکه براساس محاسبه‌های مهندسی و نظر به محدودیت عمق در ساحل جزیره کیش، طولانی‌ترین عملیات کشش خط لوله دریا از ساحل محسوب می شود گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات لوله‌گذاری در 20 روز کاری با توجه به شرایط آب و هوایی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملیات انتقال گاز ایران انتقال گاز جزیره کیش خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه ۲ کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.

رضا جاویدی ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز شنبه، ۸ اردیبهشت رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، ۲ کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

وی یادآور شد: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است