Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه آخرین اقدام کفرآمیز دشمن در عملیات مرصاد خنثی شد، گفت: رزمندگان در این عملیات، موفقیت بزرگی کسب کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار کارگر دیروز در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، با گرامیداشت عملیات مرصاد و شهدای این عملیات افتخارآمیز، اظهار داشت: رزمندگان در این عملیات توانستند، آخرین اقدام کفرآمیز دشمن را که با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها انجام شد، خنثی و موفقیت بزرگی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه نیز سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بررسی «نقشه جامع روایتگری» را به‌عنوان دستور کار این جلسه خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: برغم تمام زحمات در حوزه روایتگری در کشورمان، لازم بود که برای ساماندهی امور بر اساس سند جامع راهیان نور، اقدامات جدیدی را انجام دهیم.
پس از صحبت‌های دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، «مهدی امیریان» معاون ستاد مرکزی راهیان نور کشور در توضیحاتی درباره ضرورت «نقشه جامع روایتگری» گفت: اگر بخواهیم این نقشه را طراحی کنیم، ابتدا باید بدانیم که دفاع مقدس در صحنه انقلاب اسلامی چه نقشی دارد.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از اسناد بالادستی، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی در راهیان نور بر عهده راوی برای انتقال مطالب و معارف است.
در بخش دیگری از این نشست، «مطالعات طرح جامع یادمان شهر سردشت» توسط خانم رسول‌زاده ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت و حاضران پیشنهاد خود را ارائه کردند.
سردار کارگر نیز تصریح کرد که امسال به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید کار ویژه‌ای برای سردشت انجام گیرد.
در پایان این نشست، پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مبنی بر تصویب کلیات «نقشه جامع روایتگری» مورد پذیرش حاضران قرار گرفت.

تصویب کلیات «نقشه جامع روایتگری»
کلیات «نقشه جامع روایتگری» با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اعضای شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور به تصویب رسید.
نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
این افراد در نشست حضور داشتند:
سردار سرتیپ پاسدار «محمدجواد زاده‌کمند» نماینده رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور، «حسام‌الدین آشنا» نماینده رئیس جمهور در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدقاسم ناظر» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان، ناوسالار یکم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «رشید جعفرپور» نماینده وزارت علوم، تخقیقات و فناوری، «بیژن رنجبر» قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی، سرهنگ «یونس عبدی» دبیر قرارگاه راهیان نور ناجا، سرهنگ «رحیم رفیعی» دبیر قرارگاه راهیان نور آجا، «سیدمحمدکاظم خلدی‌نسب» نماینده وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «محمد سرور» نماینده سازمان اورژانس کشور، حجت ترشیزی نماینده قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی، «رضا خلیلی» از معاونت پیشگیری امنیتی سازمان حفاظت اطلاعات ناجا، «حمید صادقی» معاون مهندسی راهیان نور، «محمدرضا پورحسن» از قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور و دفاع مقدس.
در پایان این نشست، پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مبنی بر تصویب کلیات «نقشه جامع روایتگری» مورد پذیرش حاضران قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خنثی اقدام کفرآمیز رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شورای سیاست گذاری راهیان نور ستاد مرکزی راهیان نور کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تدوین و اجرای برنامه اقدام مشترک برای حضور آحاد مختلف مردم در باغ موزه دفاع مقدس در تبریز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مالک رحمتی، در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: بر این اساس مدیران کل دستگاه‌ها به حضور در جلسات شورای هماهنگی بنیاد اهتمام ویژه داشته باشند. 

وی اضافه کرد: اینکه باغ موزه دفاع مقدس ۱۸ هزار بازدید در سال داشته باشد، نشان می‌دهد که نهادهای فرهنگی و تربیتی همچون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید اهتمام ویژه‌ای برای حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مکان ارزشمند داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در این فوران جنگ روانی که دشمن راه انداخته، برای آشنایی نوجوانان و جوانان با محتوای باغ موزه دفاع مقدس، همه ظرفیت‌های موجود مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نه به عنوان کار اداری، بلکه تکلیف دینی و الهی بدانیم.

رحمتی با اشاره به تاثیر فراگیر و همه جانبه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران و فراتر از آن بیان کرد: این فرهنگ اصیل اسلامی در دوران کرونا نیز در جامعه ما نمود عینی یافت و همه برای غلبه بر این بیماری وارد گود شدند.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در همه ابعاد حیات اجتماعی نجات بخش بوده و در هر حوزه‌ای وارد شده، آن را متحول کرده است. 

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر بتوانیم این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن نهادینه کنیم، دیگر هیچ مشکلی در هیچ بخشی از جامعه نخواهیم داشت.

رحمتی همچنین بر لزوم طراحی و اجرای کار رسانه‌ای برای کمک به رونق فعالیت‌های باغ موزه و انعکاس شایسته آن در جامعه تاکید کرد.

رحمتی همچنین خواستار تجهیز باغ موزه دفاع مقدس تبریز به ابزارهای روز و جوان پسند نرم افزاری شد و ادامه داد: در تامین منابع مالی مورد نیاز تکمیل باغ موزه نیز از همه ظرفیت‌های بودجه‌ای استانی و ملی استفاده می‌کنیم.

وی توضیح داد: با توجه به محدودیت منابع مالی نهادهای دولتی، واقفین و شبکه مردمی و خیرین بیشترین توان و ظرفیت را برای کمک در این حوزه دارند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل راه و شهرسازی استان، گزارشی از اقدامات انجام شده مرتبط با تکمیل باغ موزه دفاع مقدس ارائه کردند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است