Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اوجاقی نایب رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: واقعیت این است که صدیقی به فردی آشنا به امور فنی، مسائل داخلی ووشو، معادلات جهانی و … نیاز داشت و به همین منظور هم از من دعوت شد برای این مسئولیت که خدا را شکر مورد استقبال خوبی از سوی پیشکسوتان، رؤسای سبک‌ها، هیأت‌ها، قهرمانان و مربیان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسئولیت جدید به عنوان یک مشاور در کنار امیر صدیقی خواهم بود و در مورد مسائل فنی و بین المللی به او کمک می‌کنم و تلاش دارم در این بخش نیز مثمرثمر باشم.

وی در مورد اینکه همچنان سرمربی تیم ملی است یا خیر؟ تاکید کرد: در مورد این موضوع هم رئیس فدراسیون تصمیم گیرنده نهایی است. البته مسئولیت نایب رئیسی به دلیل ماهیت وظایف و نداشتن مسئولیت اجرایی، تداخل چندانی با امور فنی تیم ملی ندارد.

نایب رئیس فدراسیون ووشو در مورد جابجایی متعدد در این فدراسیون گفت: هر رئیسی این حق را دارد که بر مطابق با معیارها و برنامه‌ای که برای مجموعه تحت مدیریت خود طراحی کرده، افرادی را بر اساس توانمندی‌های مدنظرش، انتخاب و برای همکاری دعوت کند. این موضوع به آن معنا نیست که افراد قبلی توانمند نیستند.

اوجاقی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب مربیان تیم ملی ضابطه یا پروسه خاصی تعریف شده است؟ اظهار کرد: این موضوع سالهاست در فدراسیون ووشو بر اساس یک سری پارامتر تعریف شده انجام می‌شود و سلیقه را وارد کار نمی‌کنیم. متأسفانه در سالهای قبل مشاهده شده که برخی‌ها به دنبال حکم مربیگیری تیم ملی هستند، ولی فقط همین حکم را می‌خواهند. مربیگری دو ساعت تمرین نیست و سختی‌های فراوانی دارد. برنامه ریزی تمرینات، آنالیز رقبا و یا حضور شبانه روزی در تمرینات می‌تواند برخی از این توانمندی‌ها باشد.

مدیرفنی تیم ملی در پایان گفت: ما در بخش تیم‌های ملی بر اساس همین پارامترهای تعریف شده، نفرات مورد نظر خود برای حضور در کادر فنی را به کمیته فنی فدراسیون معرفی می‌کنیم و این کمیته که با حضور بزرگان ووشو کشور تشکیل شده نفرات را انتخاب خواهد کرد.

کد خبر 4981222

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو حسین اوجاقی فدراسیون ووشو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون کشتی تیم فوتبال سپاهان اصفهان وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟