Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پرسپولیس در شرایطی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که پیروزی و کسب هر ۳ امتیاز مسابقه قهرمانی این تیم را ۴ هفته زودتر از پایان لیگ مسجل می‌کند و اگر سرخپوشان موفق به شکست حریف خود شوند جشن قهرمانی خواهند گرفت.

با این وجود تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در این دیدار غایب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز شجاع خلیل زاده که با حکم محرومیت مواجه شده، مهدی ترابی، محمد انصاری، کریستین اوساگونا و محسن ربیع خواه هم درگیر مصدومیت هستند و نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.
بیشتر بخوانید: کدام بازیکنان پرسپولیس پوکر می‌کنند؟در دروازه شاهد حضور بوژیدار رادوشوویچ هستیم که بعد از جدایی بیرانوند بدون رقیب در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و در خط دفاع هم زوج کنعانی زادگان - حسینی در مرکز خط دفاع بازی می‌کنند و مهدی شیری هم مثل همیشه دفاع راست است.

در دو هفته گذشته شجاع خلیل زاده مدافع چپ سرخپوشان بود و عملکرد خوبی هم داشت، ولی در این بازی غایب است و از طرفی محمد نادری شرایط بازی پیدا کرده و احتمالا در ترکیب اصلی جای خواهد گرفت.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس نوراللهی و کامیابی نیا هستند و یک خط جلوتر از او سیامک نعمتی و بشار رسن به عنوان هافبک‌های هجومی بازی می‌کنند.

در خط حمله هم در نبود مهاجمان اصلی، وحید امیری و امید عالیشاه بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان:

رادوشوویچ، حسینی، کنعانی زادگان، شیری، نادری، نوراللهی، کامیابی نیا، نعمتی، رسن، امیری و عالیشاه منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام