Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در جریان بازدید معاون نمکی از مرکز خدمات جامع سلامت سیدی مشهد، بر کاهش ازدحام در بیمارستان‌ها با توسعه مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا تاکید شد. تاریخ انتشار: 11:41 - 03 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۳۳۰

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قاسم جان بابایی  با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت سیدی مشهد، از مراکز ویژه ارائه دهنده خدمات به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای خدمات رسانی به شهروندان، نحوه خدمات رسانی به مراجعین، فرایند غربالگری و نمونه گیری از بیماران مشکوک به کووید-۱۹ را مورد ارزیابی و در این زمینه توصیه‌های راهبردی را ارائه داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت در مشهد و شهرستان‌های زیر پوشش از ساعت ۸ الی ۲۲ به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ خدمات ارائه می‌دهد.

مهدی قلیان با بیان اینکه بر اساس نظام ارجاع بیماران کرونایی، مراکز خدمات جامع سلامت نخستین سطح ارائه خدمات به این دسته از بیماران محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: به منظور توسعه خدمات رسانی به شهروندان تعداد پزشکان، تیم‌های مراقبین سلامت و زمان ارائه خدمات به بیماران در مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: جهانپور: بیش از ۹۶ درصد بیماران کرونایی کارشان به بستری نخواهد کشید

وی با بیان اینکه هر چه میزان مراجعه شهروندان به سطح یک افزایش یابد، به طور حتم از مراجعه مستقیم به مراکز بیمارستانی و افزایش ازدحام در این مراکز جلوگیری می‌شود تصریح کرد: شهروندان در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق مراکز خدمات جامع سلامت به مراکز سطح دو و در نهایت به بیمارستان‌ها ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا نمکی مراکز خدمات جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت