Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: تمام مستندات حاکی از این است که المپیک توکیو سال آینده برگزار می شود و ایمان دارم در این بازیها قهرمانان ما غیرت ایرانی را به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در فاصله زمانی یک سال مانده تا آغا ز بازی های المپیک بیان کرد: امروز روزی است که همه باید در توکیو حاضر می شدیم و ملت، تلاش ها و قهرمانی های شما را مشاهده می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به نظرم پدیده کرونا هم تهدید هم فرصت بود.  از این جهات تهدید بود که تمام برنامه های ما و ۲۰۶کشور را دستخوش تغییر کرد. از این جهت هم یک فرصت بود که  به فکر انسانهایی باشیم که دچار بحران شده اند و و رزشکاران همدردی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

او ادامه داد: هدف از رسیدن به سکو قهرمانی،  رسیدن به مرام پهلوانی است. اگر ما نتوانستیم به توکیو برویم اما امروز در کنار هم وطنان خود هستیم احساس مشترک هم دردی داریم.

صالحی امیری در مورد برگزاری المپیک در سال آینده گفت: تمام شواهد و مستندات حاکی از این است که سال دیگر در چنین روزی در المپیک توکیو خواهیم بود پیش بینی ها بر این است المپیک در زمان خودش برگزار خواهد شد. از همه قهرمانان، مربیان، فدراسیون ها و کادر سرپرستی تشکر می کنم که در شرایط سخت  در کنار هم هستند. ما و وزارت ورزش و کمیته ملی پار المپیک تعهد داریم  با تمام توان و ظرفیت کنار. ورزشکاران باشیم و با حضور قهرمانان در سکوهای المپیک توکیوکام ملت را شیرین خواهند کرد.من ایمان دارم قهرمانان یک بار دیگر  با عزم و اراده آهنین، غیرت و غرور ایرانی به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری المپیک توکیو 2020 المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیمش امید عراق در دیدار رده‌بندی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف اندونزی رفت و در شرایطی که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده بود، سرانجام دقیقه ۹۶ علی جاسم از راه رسید و با شوتی تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. 

چند دقیقه پس از گل علی جاسم اما اتفاق نگران‌کننده‌ای برای عراقی‌ها رخ داد و منتظر محمد ستاره ۲۲ ساله فصل جاری تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

بی‌شک این خبر خوشی برای محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی نیست که منتظر محمد هم پس از حضور او توانسته نمایش‌های قابل توجهی در ترکیب مس داشته باشد و حالا در صورتی که غیبت او طولانی مدت باشد در ۵ مسابقه لیگ برتر و جام حذفی ضربه بزرگی به تیم مس خواهد خورد. 

منتظر محمد در جشن صعود عراقی‌ها

حالا باید منتظر ماند و دید که پزشکان مس رفسنجان پس از بررسی شرایط این بازیکن مدت دوری او از میادین را چه مدت اعلام می‌کند. البته ممکن هم هست که مصدومیت منتظر محمد خیلی جدی نباشد و به دلیل ۱۱۲ دقیقه حضور در یک مسابقه پرفشار دچار گرفتگی و مجبور به ترک زمین شده باشد.

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا