Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر بهداشت و اقدام اجتماعی سنگال درباره همکاری‌های دو کشور درخصوص مبارزه با بیماری کووید-۱۹ با یکدیگر رایزنی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمدرضا دهشیری» سفیر ایران در سنگال با «عبداله جوف‌سار» وزیر بهداشت و اقدام اجتماعی این کشور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش بخش رسانه‌ای سفارت ایران در داکار، در این دیدار، درباره امکان احداث مرکز درمانی ایران و سنگال در حوزه‌های مختلف عمومی، تخصصی، فوق تخصصی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی و آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری و اعزام کادر پزشکی متخصص، تامین نیازهای دارویی، تامین اقلام پزشکی مبارزه با کووید-19 با قیمت‌های مناسب و استانداردهای جهانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  

عبدالله سار با استقبال از مباحث مطرح شده،  مهمترین نیاز کنونی بخش بهداشتی سنگال را در حوزه ناباروری و مرگ و میر نوزادان اعلام کرد.

مقرر شد محورهای همکاری برای تنظیم یادداشت تفاهم در قالب پنجمین کمیسیون مشترک دو کشور متعاقبا تنظیم شود.  

سفیر ایران در پاریس: فرانسه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل ایران دادسفیر اسبق ایران در ویتنام: توافق 25 ساله عزتمندانه و تامین کننده منافع ایران است/دور زدن تحریم علت عصبانیت آمریکاموسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شددیدار پایان ماموریت سفیر ایران با وزیر فرهنگ عمانکره‌جنوبی به‌جای پاسخگویی درباره بلوکه‌کردن پول ایران سفیر کشورمان را احضار کرد


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,88,90,95/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» ۲ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+تصاویر ۳ موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت ۴ اختصاصی/ هیچ شخصیت سیاسی یا نظامی در هواپیمای ماهان حضور نداشته است ۵ بازتاب دیدار مصطفی الکاظمی با رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ۶ موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد ۷ نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود ۸ هواپیمای ماهان وارد حریم هوایی ایران شد مهمترین اخبار بین الملل اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت پلوسی: اقدامات ترامپ درباره کرونا بسیار اندک و خیلی دیر است ترکیه: فرانسه از خودبزرگ‌بینی دست برداشته و سیاست عقلانی در پیش بگیرد مهمترین اخبار تسنیم نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت گفت‌وگو| افزایش نرخ ارز به تورم دامن می‌زند/ چرا دولت در بازار بورس دخالت می‌کند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیمای مسافربری هواپیمای ماهان بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد