Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، در کنداکتور تابستانی این هفته، طبق روال هفته‌های گذشته، پخش فیلم‌های جذاب ویژه تابستان، ژانر منتخب و مرور آثار از این شبکه ادامه یافته و از «احمد پورمخبر»، هنرمند تازه درگذشته یاد می‌شود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی این هفته شبکه نمایش:

این شبکه از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مرداد ماه، در ساعت ۱۳ به ترتیب فیلم‌های به روح پدرم (با بازی زنده یاد احمد پورمخبر)، امکان مینا (در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد)، یک بام و دو هوا، یک خواب کوچولو، گوشی قرمز، دعوت و مجرد ۴۰ ساله را به روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ژانر منتخب:

علاقه مندان به ژانر فیلم‌های سینمایی «سیاسی» می‌توانند از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مرداد ماه، ساعت ۱۹ فیلم های سگ را بجنبان، جی اف کی، بادیگارد، همه مردان رئیس جمهور، تاریکترین ساعت، ماندلا: راه بلند آزادی و وال استریت را ببینند.

مرور آثار:

این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از "تام هنکس"، در بخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می‌شوند.

توماس جفری هنکس، هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسنده و یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین بازیگران سینما در دو ژانر کمدی و درام به حساب می‌آید که بازیگری را از دوران دبیرستان شروع کرد.

تام هنکس رفته رفته مدارج ترقی را پیمود تا اینکه در سال ۱۹۸۸ برای بازی در فیلم "بزرگ" نامزد دریافت جایزه اسکار شد. ولی ۵ سال باقی مانده بود تا این جایزه را برای بازی در فیلم فیلادلفیا (۱۹۹۳) به دست آورد.

او در زمان بازیگری اش شش مرتبه کاندیدای دریافت جایزه اسکار، ۸ مرتبه کاندید دریافت گلدن گلوب و چهار مرتبه کاندید جایزهه بفتا شده است.

تام هنکس و اسپنسر تریسی تنها افرادی هستند که دو دوره پیاپی، جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد را از آن خود نموده اند. دریافت یک جایرهٔ گلدن گلوب بهترین هنرپیشه نقش اول مرد فیلم کمدی یا موزیکال، یک گلدن گلوب افتخاری سیسیل بی دمیل به علاوهٔ یک خرس نقره‌ای برای بهترین بازیگر مرد از دیگر افتخارات هنکس هستند.

فیلم‌های «بزرگ»، «سالی»، «مسیر سبز»، «لری کراون»، «قاتلین پیرزن»، «ملاقات با آقای مجری» و «ترمینال» آثاری هستند که با بازی تام هنکس، به ترتیب از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مرداد ماه، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

در باکس ساعت ۲۳ نیز به ترتیب فیلم‌های دوازده مرد، مردی که بینهایت را می‌شناخت، محموله سری، شکار هیولا ۲، چشم انداز، بامبل بی و نجات لنینگراد از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مردادماه از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تام هنکس شبکه نمایش شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ شبکه نمایش مرور آثار تام هنکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی

سیدمجید پوراحمدی در جریان بازدید از نمایشگاه هنر جهانی دبی از حضور پررنگ و تاثیرگذار هنرمندان کشورمان در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: هنرمندانی از ۶۰ کشور دنیا با بیش از ۱۰ هزار اثر هنری در قالب ۴۰۰ غرفه در این نمایشگاه شرکت کردند و آثار متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را به نمایش گذاشتند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی تاکید کرد: یکی از اهداف صندوق اعتباری هنر در دولت مردمی، معرفی آثار هنرمندان ایرانی و حمایت از حضور آنها در رویداد‌های بین‌المللی است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: اغلب شرکت‌کنندگان این رویداد هنری از هنرمندان نوظهور و میان رده هستند و آثار نیز با سطوح قیمتی متنوع ارائه می‌شود.

پوراحمدی گفت: نمایشگاه هنر دبی یک رویداد هنری بین‌المللی در منطقه است و اغلب هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده در این نمایشگاه از اعضای صندوق هنر نیز هستند.

وی افزود: تلاش داریم با بررسی چالش‌ها و راهکار‌های ارتقای حضور هنرمندان در این رویداد، چگونگی معرفی هرچه بهتر آثار هنرمندان ایرانی در خارج از مرز‌های کشور و بررسی راهکار‌های ارتباط موثر هنرمندان و گالری‌های ایرانی با بازار جهانی اقتصاد را مورد ارزیابی قرار دهیم.

پوراحمدی بسترسازی برای شکوفایی استعداد‌های هنرمندان جوان و تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر را یکی از اهداف مهم صندوق اعتباری هنر عنوان کرد و افزود: هنر ایران قدمت چندهزار ساله دارد و با توجه به ظرفیت بی نظیر این حوزه، طی دو سال گذشته اقدامات جدی در بسترسازی میان مدت و بلند مدت برای توسعه و رفع موانع اقتصاد هنر به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: در این زمینه تلاش می‌کنیم با حمایت از حضور هنرمندان ایرانی در رویداد‌های بین‌المللی، شناساندن آثار ارزشمند هنری ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و جذب مشتریان نقش تسهیل‌گر را داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش