Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۶ هزار بازرسی و نظارت ویژه به منظور حفظ و ارتقای سلامت مردم، به همت بازرسان بهداشت محیط شهرستان دشتستان انجام گرفت.

او با اشاره به تداوم بازرسی‌ها افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تعطیلی صنف‌های پرخطر مانند، قلیان سرا‌ها و بیرون بر‌ها در شهرستان برای مبارزه با ویروس کرونا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: بهداشت محیط با همکاری اداره صمت، اماکن، تعزیرات و نیروی انتظامی در مدت پنج ماه ۱۶ هزار و ۶۸۶ بازدید مستمر داشتند که ۱۴۰ واحد صنفی از صنف‌هایی که اجازه فعالیت داشتند، اما نکات بهداشتی را رعایت نکردند، بسته شدند.

خویش‌دوست عنوان کرد: برای ۱۸۶ صنف متخلف نیز اخطاریه صادرشده است و ۱۵ واحد صنفی نیز تاکنون به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده‌اند و طبق ضوابط با آن‌ها برخورد شده است.

او از مردم خواست در زمان خرید، به طور حتم از ماسک استفاده کنند و در صورت مشاهده رعایت نکردن دستورهای بهداشتی کرونا در واحد‌های صنفی، موارد را به سامانه ۱۹۰ منعکس کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: با اصنافی که سلامت مردم را تهدید و به موازین بهداشتی پیشگیری از کرونا (استفاده از ماسک، بهداشت فردی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی) بی‌توجهی کنند، به صورت سخت‌گیرانه، قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسی و نظارت بازرسی بهداشت واحد صنفی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا