Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: نظر کمیسیون پزشکی فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک این است که حدادی می تواند در داخل کشور ضایعه پاشنه خود را درمان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی در خصوص اینکه کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با درخواست احسان حدادی برای جراحی خار پاشنه به اروپا اعزام شود، اظهار داشت: ما در کمیته ملی المپیک خودمان را متعهد به ورزشکاران و قهرمانان می‌دانیم و بر این باور هستیم که حمایت ها پیوسته باشد نه مقطعی، کما اینکه هزینه های درمان برخی عزیزان از جمله سهراب مرادی و حمیده عباسعلی را به طور کامل پرداخت کردیم تا این عزیزان به آمادگی لازم برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور کلی در مورد هزینه های اردویی از طریق فدراسیون مربوطه اقدام می‌کنیم، احسان حدادی هم یکی از سرمایه های ملی ما است و بارها برای کشور افتخارآفرینی کرده است. در این مورد به خصوص و اتفاقی که برای وی به وجود آمده در هیات اجرایی همه چیز را بررسی کردیم که به جمع بندی نرسیدیم. به نظرمی رسد کمیسیون پزشکی فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک جمع بندی نکردند.

سعیدی تاکید کرد: طبعا حدادی هم دوست ندارد ارز از کشور خارج کند و به همین دلیل ما سعی می‌کنیم کار درمانی ضایعه پاشنه احسان حدادی را در داخل کشور انجام بدهیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه ظاهرا خیلی‌ها در کمیته ملی المپیک کرونا گرفته اند، عنوان کرد: در راستای سیاستهای ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های درمانی و بهداشتی یک مرحله تست کلی از همکاران گرفتیم چون آکادمی ملی و کمیته ملی المپیک محل تردد ورزشکاران ما است.

وی تاکید کرد: چند نفر معدودی از همکاران ما که مشکوک بودند به قرنطینه رفتند اما بیش از 95 درصد تست‌ها منفی بود. البته در مقطعی برخی جلسات حضوری برگزار شد ولی به محض اینکه فاز دوم کرونا شکل گرفت، صالحی امیری دستور داد که جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

وی در خصوص اینکه آیا خودش کرونا گرفته است گفت: من 2 بار تست دادم که منفی بود ولی علائمی داشتم که 2 هفته در قرنطینه بودم. خوشبختانه پیمان فخری هم از بیمارستان مرخص شد و به زودی به بهبودی کامل می رسد.

انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور