Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:15:08 GMT

تعویق یک ساله اکران «آواتار» و «جنگ ستارگان»

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۶۸۸

تعویق یک ساله اکران «آواتار» و «جنگ ستارگان»

با ادامه تعطیلی سینماها در بیشتر ایالت های آمریکا، کمپانی دیزنی تغییراتی اساسی در برنامه اکران مهم ترین آثار سینمایی خود ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی اِن اِن،  فیلم حماسی و ماجراجویانه «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» که قرار بود از تاریخ ۲۱ اوت اکران خود را آغاز کند به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کالیفرنیا و سایر ایالتهای آمریکا و ادامه تعطیلی سینما به طور کلی از برنامه اکران خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم ابتدا قرار بود طبق برنامه بود در ماه مارس رونمایی شود و پس از آن کرونا تاریخ اکران آن را به ۲۴ جولای تغییر داده بود. ۲۱ اوت سومین و آخرین تاریخ برای اکران محصول جدید کمپانی دیزنی بود که سرانجامی نداشت و در نهایت این فیلم تا اطلاع ثانوی از تقویم اکران کنار گذاشته شد. 

سخنگوی دیزنی در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: «در طول چند ماه اخیر مشخص شده که برای هیچ فیلمی نمی توان در جریان این بحران جهانی سلامتی تاریخ قطعی اکران تعیین کرد و امروز که برنامه اکران فیلم «مولان» متوقف شده، به ارزیابی برای نمایش موثر این فیلم برای مخاطبان در سراسر جهان ادامه می دهیم». 

پس از فیلم «اِنگاره» (Tenet) ساخته «کریستوفر نولان» و محصول کمپانی برادران وارنر، «مولان» دومین فیلم مهم سال است که تا اطلاع ثانوی از تقویم اکران خارج می شود. 

دیزنی در راستای ایجاد تغییرات عمده در برنامه اکران خود اعلام کرد تمامی دنباله های دو فیلم «آواتار» و «جنگ ستارگان» نیز یک سال به تعویق افتاده است و بر این اساس اکران «آواتار ۲» از ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲، «آواتار ۳» از ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ به ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، «آواتار ۴» از ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ به ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ و «آواتار ۵» نیز از ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ به ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ تغییر کرده است. 

«جیمز کامرون» کارگردان مجموعه فیلمهای «آواتار» در واکنش به این تغییرات در صفحه اجتماعی خود نوشت: «هیچ کس به اندازه من از این تاخیر در اکران ناامید نشده است. آنچه بیشتر شما نمی دانید این است که شیوع ویروس کرونا جلو آغاز مجدد تولید مجازی ما را در لس آنجلس نیز گرفته است». 

همچنین بر اساس اعلام کمپانی دیزنی، قسمت جدید فیلم «جنگ ستارگان» که هنوز نامی برای آن تعیین نشده نیز به جای ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ از ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و فیلمهای بعدی این مجموعه نیز به ترتیب در دسامبر ۲۰۲۴، ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ رونمایی می شوند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمپانی دیزنی جنگ ستارگان فیلم مولان برنامه اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند جلسات استماعیه درباره جنایات جنگی نظامیان این کشور در افغانستان ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «گاردین» اعلام کرد به مکتوبی دست یافته که نشان می‌دهد ممکن است جلسات استماعیه وزارت دفاع انگلیس درباره جنایات جنگی نیروهای ویژه این کشور در افغانستان با تأخیر 10 ماه مواجه شود.

گاردین در این گزارش جزئیات نامه «پیرز داگارت» وکیل تحقیقات عمومی درباره قتل عمدی دست‌کم 80 شهروند افغانستان توسط نیروهای بریتانیایی را منتشر کرده که از بروز مشکل در روند این تحقیقات خبر می‌دهد.

بر اساس این مکتوب، حتی اگر وزارت دفاع انگلیس، کارمندان حقوقی اضافی استخدام کند و نرم‌افزار تخصصی خریداری کند، ارائه اسناد تا اکتوبر یا نوامبر سال جاری ممکن نیست؛ بنابراین، جلسات استماعیه در مورد این قتل‌ها ممکن است تا مارس 2025 به تعویق بیفتد.

بر اساس تحقیقات یک سازمان حقوقی انگلیسی به نام «لی دی» که از دسامبر 2022 آغاز شد، نیروهای ویژه انگلیسی در افغانستان بین سال‌های 2010 تا 2014 احتمالا دست‌کم 80 غیرنظامی افغان را کشته‌اند.

در این تحقیق آمده یکی از نیروهای ویژه انگلیسی تنها در یک دوره شش‌ماهه اعزام به افغانستان 35 غیرنظامی افغان را به قتل رسانده است.

بر اساس این تحقیق این نظامی انگلیسی احتمالاً از سیاست ادعایی «کشتن تمام مردان در سن جنگیدن» پیروی کرده و بدون آنکه تهدیدی از سوی این افراد متوجه نیروهای انگلیسی باشد، آن‌ها را کشته است.

 

آغاز تحقیقات درباره جنایات جنگی انگلیس در افغانستانجنایت‌های جنگی نظامیان انگلیسی در افغانستان؛ صحنه‌سازی پس از کشتار غیرنظامیانتلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی؛ فرماندهان نظامی انگلیس شواهد کشتار غیرنظامیان افغان را نابود کردند

تحقیقات جدید در مورد جنایات نظامیان انگلیسی در افغانستان دسامبر 2020 و پس از آن آغاز شد که وزارت دفاع انگلیس پس از چند سال مقاومت مقابل گزارش‌های جنایات نظامیان این کشور در افغانستان اجازه داد تحقیقات مستقل در این رابطه آغاز شود.

همزمان با این تحولات «تایمز» انگلیس در گزارشی فاش کرد پیش از بازدید بازرسان از مقر نیروهای ویژه در لندن به عنوان بخشی از تحقیقات جنایات جنگی، فرماندهان انگلیسی پرونده‌های مربوط را از بین برده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت