Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز با سفر به استان اصفهان با خانواده ناوستوار یکم شهید جعفر کوهی فارق از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا را یک موهبت الهی دانست و گفت: حامل پیام تسلیت و تبریک از طرف دفتر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین فرمانده کل ارتش به شما عزیزان هستم که بی شک همه فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش به شما خانواد‌های شهدای گرانقدر افتخار می‌کنند و این دلدادگی قلبی شما به نظام باعث غرور مردم ایران و سرشکستگی دشمن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار حسین خانزادی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر ما با الگو گرفتن از آموزه‌های دینی و اتفلابی مسیر والایی را برای خدمت به میهن انتخاب کردند، خاطر نشان کرد: در دیدار‌هایی که توفیق داشتیم در محضر مقام معظم رهبری باشیم ایشان همواره حضور نیروی انسانی مومن، معتقد و شجاع را بسیار ارزشمند و تاثیر گذار در نیروی دریایی ارتش دانستند و خاطر نشان کردند: ملتی که شهادت افتخار آن است اسارت ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه با اقتدار در برابر همه دسیسه‌های دشمن ایستاده است و در سربلندی و افتخار عرض میکنم که نیرو‌های مسلح و بخصوص نیروی دریایی ارتش در ساخت تجهیزات به طور صد در صد خودکفا است و هیچ زمانی دست نیاز به سوی دشمت دراز نخواهد کرد که این یک افتخار است.

دریادار حسین خانزادی با اشاره به اینکه همه ابزار‌های چشم پرکن و تسلیحات دشمن در برابر ایمان و توانایی‌های نیروی انسانی ما ناکارآمد است؛ گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران عزت و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهدا میداند.

او با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۴۸هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: نیروی دریایی ارتش امروز با حضور در آب‌های بین المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اب‌های دوردست، دست بلند نظام در برابر تهدیدات دشمن است و همه کشور‌هایی که چشم طمع به مرز‌های ایران دارند بدانند که نیرو‌های مسلح کشور با چشمانی بیدار، ایمان قلبی و با تجهیزات به روز آماده در برابر هرگونه گستاخی و زورگویی هستند.

بیشتر بخوانید

دیدار امیر سرتیپ پوردستان با خانواده شهید ناوچه کنارک در پاکدشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوچه کنارک خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی ارتش اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید به نقش و جایگاهشان افتخار کنند

فرماندار مشهد، گفت: همه ما مدیون معلمان عزیزمان هستیم و این عزیزان باید به نقش و جایگاهی که دارند، افتخار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم، اظهار داشت: امروز اگر بخواهیم از کسی قدرشناسی‌ داشته باشیم، هیچ کس بهتر از معلم نیست و حضرت علی(ع) فرمودند هر کس که به من چیزی یاد دهد تا آخر عمر مدیونش هستم.

وی تصریح کرد: همه ما بیشتر معلم از  مدیون پدر و مادرمان هستیم، اما همین پدر و مادر در سر کلاس معلمی پرورش یافتند و به‌ خوبی الفبای تربیت فرزند را از او آموختند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه علما، نخبگان، دانشمندان، قهرمانان و دیگر گروه‌های جامعه مدیون تلاش معلمان هستند، خاطرنشان کرد: باید معلمان به نقش و جایگاهی که دارند افتخار کنند، چرا که ادامه دهنده راه انبیاء هستند و ما نیز هر چه آموختیم از معلمان بوده باید با افتخار دست این عزیزان را ببوسیم.

داوری تاکید کرد: در جامعه ما نقش معلم به‌خوبی در سطح جامعه دیده شده و اگر نمی‌بودند این معلمان دلسوز و فداکار، در کشورمان از وجود متخصصان، نخبگان، پزشکان، مهندسان و دیگر چهره‌های تاثیرگذار برخوردار نبودیم.

در این مراسم از 150 نفر معلمان نمونه مدارس آموزش و پرورش منطقه تبادکان مشهد که با انتخاب اولیای دانش‌آموزان مشخص شده بودند با اهدای هدایایی ارزنده تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • معلمان باید به نقش و جایگاهشان افتخار کنند