Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@10:31:56 GMT

هوای 18 شهر خوزستان شرجی است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۹۲۹

هوای 18 شهر خوزستان شرجی است

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده شرجی در اغلب شهرهای استان گفت: ۱۸ شهر خوزستان رطوبت بالای ۶۰ درصد را تجربه کرده‌اند.

به گزارش جماران، محمد سبزه‌زاری جمعه، اظهار داشت: حداکثر رطوبت ایستگاه‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته در بندر ماهشهر  ۸۹ درصد، شادگان ۸۷ ، هندیجان ۸۴ ، آغاجاری ۸۰ ، صفی آباد دزفول  ۸۰ ، اهواز ۷۹ ، بهبهان ۷۹ ، آبادان ۷۷ ، امیدیه ۷۷ ، کشاورزی اهواز  ۷۴ ، بستان ۷۳ ، شوش ۷۰ ، گتوند ۷۰ ، رامهرمز ۶۸ ، حسینیه ۶۷ ، شوشتر ۶۵ ، لالی ۶۳  و  مسجدسلیمان ۶۱ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز روند تدریجی افزایش دما را تا اواسط هفته جاری نشان می‌دهد.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در این مدت به علت جنوبی بودن جریانات جوی  و انتقال رطوبت از روی خلیج فارس به روی استان، رخداد وقوع پدیده شرجی در برخی نقاط جنوبی و مرکزی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: تا اواسط هفته جاری در برخی نقاط استان افزایش ابر و ابرناکی (به ویژه در بعدازظهرها) مورد انتظار است که می‌تواند احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در ارتفاعات را به همراه داشته باشد.

سبزه‌زاری همچنین گفت: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای استان در رامهرمز و شوشتر با ۴۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دما در ایذه با ۲۵.۲ رخ داده است.

به گفته وی اهواز در این مدت حداکثر دمای هوای ۴۵.۱ درجه و حداقل ۳۳ درجه داشته است.

اخبار مرتبط تداوم استقرار توده هوای گرم در خوزستان بستری شدن 16 نفر در خوزستان به‌علت گرمازدگی خوزستان این هفته به بالای 50 درجه می رسد خوزستان شرجی می شود دمای هوای شوش به مرز 50 درجه رسید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا هوای خوزستان گرمای خوزستان شرجی خوزستان رطوبت بالای 60 درجه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد : سامانه بارشی سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد شد.

وی افزود : بیشترین شدت بارش‌ها طی روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت : روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد. شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز