Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:09:33 GMT

استعلام فدراسیون از فیفا بخاطر داریوش شجاعیان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۹۳۴

استعلام فدراسیون از فیفا بخاطر داریوش شجاعیان

سازمان لیگ از فیفا بابت حضور شجاعیان در استقلال، درخواست تعیین وضعیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هیئت رئیسه ی سازمان لیگ با ارسال نامه ای به فیفا درخواست کرد تا درخصوص وضعیت داریوش شجاعیان تعیین تکلیف شود. در این نامه ذکر شده است که باشگاه استقلال اعلام کرده با توجه به شرایط فعلی جامعه جهانی بخاطر شیوع ویروس کرونا، داریوش شجاعیان تا انتهای این فصل فوتبالی، به لیست آبی پوشان اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجایی که داریوش شجاعیان از لیست آبی های پایتخت کنار رفته، طبق قوانین نمی تواند به لیست تیم اضافه شود ولی استدلال استقلالی ها این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، این فصل از رقابت های فوتبالی، بیشتر از یک فصل معمولی طول کشیده و علت خروج نام شجاعیان از لیست تیم این است که بازیکنانی که از ناحیه ی رباط صلیبی دچار مصدومیت می شوند، امکان بازگشت به رقابت ها را ندارند و مدت زمان یک فصل فوتبالی در حالت عادی، بازگشت داریوش را یاری نمی کرد. ولی از آنجایی که فصل جاری به دلیل شیوع کرونا نزدیک به 4 ماه تمدید شده است، استقلالی ها خواهان برگرداندن شجاعیان به لیست تیمشان هستند. حالا سازمان لیگ منتظر است تا فیفا در این خصوص تصمیم گیری کند تا استقلال و شجاعیان از این وضعیت بلاتکلیفی، خارج شوند. 


نکته ی جالب اینجاست که اگر داریوش بازیکن تیم دیگری بود، استقلالی ها می توانستند او را جذب کنند.

استقلال تهران داریوش شجاعیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران داریوش شجاعیان داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس