Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@16:10:13 GMT

دستگیری مهاجمان به کادر درمان اهر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۹۵۵

دستگیری مهاجمان به کادر درمان اهر

فرمانده نیروی انتظامی اهر گفت: مهاجمان به کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم (ع) این شهرستان دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت هستند.

به گزارش جماران، سرهنگ قدرت آقاپور روز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عصر روز گذشته یکی از روستائیان با چند نفر همراه برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان مزبور مراجعه و به دلایل نامعلوم با کادر درمانی درگیر می شوند که بلافاصله توسط عوامل نیروی انتظامی در محل بیمارستان دستگیر و برابر دستور قضایی در حال حاضر در بازداشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده سابقه اراذل و اوباشی نداشته و از اهالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان اهر هستند.

آقاپور افزود: در حال حاضر پلیس در حال انجام تحقیقات لازم در خصوص موضوع بوده و نتیجه پس از بررسی فیلم دوربین های مداربسته بیمارستان به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش جماران، ۴ نفر از مراجعه کنندگان به بیمارستان باقر العلوم اهر بنا به دلایلی نامعلوم به وسیله میله های آهنی پنج نفر از کادر درمانی،  پرستاران و نگهبانان این مرکز درمانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و برای ساعاتی مانع از ارایه خدمات در این مرکز شدند.

در این حادثه خساراتی نیز به تجهیزات و وسایل پزشکی و درمانی بیمارستان وارد شده است.

اخبار مرتبط دستگیری تفنگ فروش‌های فضای مجازی عاملان اصلی گرانی ارز در تهران دستگیر شدند دستگیری جاعل مهر و اسناد دفتر رهبری در سیستان مجروح شدن یک افسر پلیس و دستگیری 9 نفر در جشن صعود لیدزیونایتد! بازداشت سارقانی که حتی به پل‌های عابر پیاده هم رحم نکردند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دستگیری سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید که درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید».

کد خبر 847528 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان