Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروازهای بغداد به مقصد بیروت و قاهره از پنجشنبه صبح آغاز شد و به چهار ماه محدودیت سفر به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا پایان داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، دولت عراق در راستای طرحی برای برداشتن محدودیت ها پس از ماه ها تعطیلی فعالیت های اقتصادی، فرودگاه های خود را به روی پروازهای تجاری باز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی های اعمال شده جهت مهار گسترش ویروس کرونا ضربه سختی به اقتصاد آسیب‌پذیر عراق زده است.

 پروازهای بغداد به مقصد بیروت و قاهره از پنجشنبه صبح آغاز شد و به چهار ماه محدودیت سفر به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا پایان داد. این ویروس تا حالا جان بیش از 600 هزار نفر را گرفته و اقتصاد های سراسر جهان را مختل کرده است.

 مسافران قبل از وارد شدن به هواپیما باید نتیجه منفی تست کرونای خود را به مقامات فرودگاه ارائه دهند.

صادرات روزانه 2.7 میلیون بشکه نفت عراق از میادین جنوبیمیدان نفتی غراف عراق برای از سرگیری تولید آماده می شود

 فرودگاههای شهرهای جنوبی نجف و بصره بازگشایی شده اند ولی فرودگاه های اربیل و سلیمانیه در منطقه کردستان در شمال عراق از اول ماه اوت باز می شوند.

 بازگشایی فرودگاه ها در راستای اقدامات دولت برای از سرگیری فعالیت های اقتصادی تا پایان جولای صورت گرفته است. هفته آینده همزمان با تعطیلات عید قربان مسلمانان، یک قرنطینه کامل اعمال خواهد شد و بعد تعطیلی ها پایان می یابند.

 در حال حاضر رستوران ها و کافی شاپ ها هنوز هم به روی مشتریان بسته هستند ولی می‌توانند سفارش یگیرند و خدمات تحویل درب منزل داشته باشند.

 تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در عراق رکورد زده است. وزارت بهداشت این کشور در روز چهارشنبه 2700 مورد جدید ابتلا به کرونا را طی 24 ساعت اعلام کرد. به این ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس به 99865 مورد رسیده است.

 آمار وزارت بهداشت عراق نشان می دهد چهار هزار نفر تا حالا جان خود را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.

 فرودگاههای عراق در ماه مارس بسته و مقررات کامل منع رفت و آمد برای مهار گسترش این ویروس در سراسر کشور اجرایی شد.

 ممنوعیت رفت و آمد چندین بار به خاطر افزایش موارد ابتلا به کرونا تمدید شده است. همه گیری ویروس کرونا با پایین آوردن قیمت نفت و فلج کردن بخش خصوصی در عراق، یک بحران اقتصادی شدید در این کشور به وجود آورده است.

 انتهای پیام/133

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... عراق صادرات نفت خود را در پیروی از قرارداد کاهش تولید پایین می‌آورد عراق قیمت نفت خام برای خریداران اروپایی را کاهش داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عراق صادرات نفت خود را در پیروی از قرارداد کاهش تولید پایین می‌آورد عراق قیمت نفت خام برای خریداران اروپایی را کاهش داد پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ ۴ شرط اصلی دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۲ سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن معرفی شد+جزئیات ۳ ارزش دلار آمریکا به پایین‌ترین رقم طی ۲ سال گذشته رسید ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۲|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/سکه ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۳| هشدار آبگرفتگی معابر در ۲۱ استان ۶ آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از شنبه ۷ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۳ ۸ وعده وزیر کار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در شهریور ماه مهمترین اخبار اقتصادی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود اعتراض رسمی ایران به ایکائو؛ فورا به تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای ایرانی رسیدگی کنید درآمد جایگزین نفت| لزوم تشکیل شورای سیاست‌گذاری مالیاتی/ شمشیر دو لبه اخذ مالیات از خانه‌های خالی سایه سنگین واردات گوشی‌های لاکچری بر تامین ارز بخش تولید/ چرا ارز لوازم خانگی و دارو فدای موبایل می‌شود؟ مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» گفت‌وگو| افزایش نرخ ارز به تورم دامن می‌زند/ چرا دولت در بازار بورس دخالت می‌کند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳