Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج گفت: بیماری کرونا در استان سیر صعودی دارد و مردم باید بیشتر رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه سوم مرداد 99 یاسوج با تسلیت هفتم ذی‌حجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: آن حضرت شکافنده علوم و دانش‌ها و دوران زندگی آن حضرت اوج انتشار علم و دانش بود و آن امام همام استفاده بهینه‌ای برای ترویج آموزه‌های دینی و احکام اسلامی از زمان خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به 5 مرداد 58 سالروز اقامه اولین نماز سیاسی عبادی جمعه در تهران توسط آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: برپایی نماز جمعه آثار و برکات ارزشمندی دارد و ائمه جمعه در هر دو خطبه مسائل عقیدتی و روز جامعه را برای مردم بیان و تبیین و تشریح می‌کنند.

امام جمعه موقت یاسوج به نهم ذی حجه روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه روز مهم و روز دعا و نیایش است و انتظار می‌رود مردم استان استفاده معنوی لازم را از این روز ببرند و یکی از دعاهای مهم دعای عرفه امام حسین(ع) با مضامین باالی دینی است.

حکمتی‌نیک به نهم مرداد سال 66 اشاره کرد که جنایت آل سعود و کشتار جمعی از زائران ایرانی بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه را داریم روزی که جمعی از هم وطنان در این حادثه به طور مظلومانه شهید شدند.

وی گفت: آل سعود دارای خباثت بوده و مایه ننگ جهان اسلام و نوکر حلقه به گوش امریکا و اسرائیل است.

این خطیب جمعه در انتها به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: ماه‌هاست که جهان و بشریت درگیر یک میهمان ناخوانده به نام کرونا هستند و تاکنون عده‌ای را از بین برده و همه دنیا درگیر این وسروس و بیماری هستند و تا زمانی که واکسن و داروی آن ساخته شود باید مردم جهت حفظ سلامت خود مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

حکمتی‌نیک یادآور اشد: این بیماری در استان سیر صعودی دارد و مردم باید بیشتر رعایت کنند متولیان حوزه سلامت در کشور و استان تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌‌اند و در آینده نیز چنین خواهد بود و با رعایت دستورالعمل‌ها باید قدردان این زحمات باشیم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت سیر اسلام دانش رعایت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • قطعی برق برخی از مناطق یاسوج
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد