Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های مقاومت فلسطینی راهزنی هوایی آمریکا در حریم هوایی سوریه و به خطر انداختن جان مسافران هواپیمای مسافربری ایرانی را به شدت محکوم کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش های جهاد اسلامی فلسطین و حماس در بیانیه های جداگانه ای تعرض دو جنگنده نیروی هوایی آمریکا به هواپیما مسافربری ایرانی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مطبوعاتی تلاش برای تعرض به هواپیمای مسافربری ایران را به شدت محکوم کرد .

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است که این حادثه تروریستی بیانگر نیت خصمانه آمریکا و نقش این کشور در  به خطر انداختن امنیت در منطقه دارد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود تاکید کرد حق ایران در اتخاذ تصمیمات و تدابیری برای واکنش به این تلاش تروریستی صورت گرفته علیه هواپیمای مسافربری اش محفوظ است .

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نیز در بیانیه ای اقدام جنگنده های آمریکایی را در رهگیری هواپیمای مسافربری ایرانی و به خطر انداختن جان مسافرانش محکوم کرد.

این جنبش فلسطینی خواستار کنار گذاردن اختلافات و کشمکش ها بین ساختارهای تشکیل دهنده امت واحده و همسویی تلاش ها علیه دشمنان شد.

جنبش حماس در بخش دیگری از بیانیه خود ضمن محکومیت تعرض آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرانی آن را نشات گرفته از خوی یاغی گرایانه و نمادی از اجرای مفهوم تروریسم بین المللی توسط دولت آمریکا دانست.

این جنبش، تجاوز آمریکا را در چارچوب خدمت به طرح صهیونیستی در منطقه و برای آسیب رساندن به منافع ملل آن دانسته و خواستار همسویی و به کارگیری تمام توانمندی ها جهت مقاومت در برابر طرح صهیونیستی مورد حمایت دولت آمریکا شد.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90,95,1128/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» ۲ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۳ موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت ۴ نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود ۵ اختصاصی/ هیچ شخصیت سیاسی یا نظامی در هواپیمای ماهان حضور نداشته است ۶ اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» ۷ موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد ۸ بازتاب دیدار مصطفی الکاظمی با رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی مهمترین اخبار بین الملل اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» اعتراض رسمی ایران به ایکائو؛ فورا به تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای ایرانی رسیدگی کنید عربستان|گسترش نارضایتی مردم از کاهش حجم کمک‌ها و خدمات دولتی کرونا در روسیه| بیش از ۸۰۰ هزار مبتلا و ۱۳ هزار فوتی مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» گفت‌وگو| افزایش نرخ ارز به تورم دامن می‌زند/ چرا دولت در بازار بورس دخالت می‌کند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیه هواپیمای مسافربری ایرانی اسلامی فلسطین راهزنی هوایی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن به کمک‌های جدید ایالات متحده آمریکا به اوکراین واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، آنتونوف امروز چهارشنبه تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا طرف جنگ را گرفت، طرف شرارت قرار گرفت و از فاشیسم حمایت کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: واشنگتن مسئولیت خود را بر اساس منشور سازمان ملل در قبال مسئولیت صلح و امنیت نقض کرد.

این دیپلمات روسیه خاطر نشان کرد: ایالات متحده با ارائه کمک های جدید به کی یف، در لبه درگیری مستقیم بین قدرت های هسته ای قرار گرفته است.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی قبل لایحه کمک‌های 95 میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، واشنگتن مهمات برای دفاع هوایی، توپخانه، سیستم‌های موشکی و خودروهای زرهی به اوکراین ارسال خواهد کرد.

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد