Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در پیام‌ هفتگی نماز جمعه بجنورد که به‌صورت غیرحضوری ایراد شد، اظهار داشت: اگر مردم به نیت قربانی، پول آن را در راه نیازمندان و کاهش آلام آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا هزینه کنند ثواب بیشتری خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در روز عید قربان، مردم کشتار دام را به کشتارگاه ها بسپارند گفت: مراقب باشیم با نذر قربانی، ویروس کرونا را منتشر نکنیم، امسال ذبح خانگی نداشته باشیم بلکه برای قربانی کردن از ظرفیت کشتارگاه استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرا رسیدن پنجم مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور افزود: نماز جمعه جلوی انحراف را می‌گیرد و من‌ها را تبدیل به ما می‌کند، نماز جمعه دشمن‌شکن است و جمعه را روز عزای دشمن می‌دانند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی  با تاکید بر اینکه مردم باید قدردان این آیین عبادی و سیاسی باشند گفت: نماز جمعه منبر بلندی است که بر بام ملت‌ اسلامی برقرار است، صدای نماز جمعه فرامرزی است و مختص ایران نیست.

امام‌جمعه بجنورد با گرامیداشت دهه نخست ذی‌الحجه، افزود: عید قربان، عید مهمی است که در آن ابراهیم (ع) عزیز خود را به قربانگاه برد تا به مردم، تسلیم در برابر خدا را بیاموزد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با قدردانی از تلاش کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، از همه خواست تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی رعایت بهداشت را حق الناس عنوان کرد و گفت: برخی در این شرایط، بی‌مبالاتی کرده و ماسک نمی‌زنند در حالی که کرونا با کسی شوخی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت، افزود: مراسم این دهه را باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می کنیم.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا عید سعید قربان سازمان دامپزشکی کشور خراسان شمالی قربانی کردن بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا عید سعید قربان سازمان دامپزشکی کشور خراسان شمالی قربانی کردن بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا عید سعید قربان سازمان دامپزشکی کشور خراسان شمالی قربانی کردن بهداشت و سلامت خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.
مجموعه های ذیل این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، کتاب «نامه امام صادق (ع) به شیعیان» معرفی می‌شود.
کتاب «نامه امام صادق علیه السلام به شیعیان» را محمدباقر انصاری گردآوری و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی