Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:52:08 GMT

مربیگری مقابل استقلال برایمان سخت بود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۰۵۸۴

مربیگری مقابل استقلال برایمان سخت بود

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما چند سال در استقلال زحمت کشیدیم و سخت بود رو در روی تیمی که در آن بازی کردیم بایستیم.

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی در خصوص دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: در 20 دقیقه اول طبیعی بود که استقلال حمله کند و بازی را در اختیار بگیرد. آنها پرس می‌کردند و من می‌دانستم استقلال در آزادی همیشه در ابتدا به دنبال زدن گل اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودم سالها در این تیم بازی کردم و می‌دانم بازی در آزادی برای تیم‌های حریف استقلال به خصوص در ابتدای مسابقه سخت است.

وی افزود: ما چند سال در استقلال زحمت کشیدیم و سخت بود رو در روی تیمی که در آن بازی کردیم بایستیم. در هر صورت ما الان به نساجی تعهد داریم و باید از تیم مازندران دفاع می‌کردیم به همین خاطر تمام تلاشمان را کردیم که دست پر از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید:

لطیفی:‌ استقلال توان آسیایی شدن ندارد

دین محمدی تاکید کرد: بعد از گل استقلال تیم ما نظم خودش را از دست نداد و در هر 3 خط شیوه بازی خودمان را حفظ کردیم. زمانی که استقلال عقب رفت شرایط برای تیم ما فراهم شد و با یک شوت دیدنی گل مساوی را زدیم.

وی تاکید کرد: میری بازیکن شوتزن،کاشته زن و بازیکن آینده‌داری است. او در این هفته خیلی روی شوت تمرین کرد و ثمره‌اش را هم دید. در نیمه دوم هم بعد از گلی که زدیم در هر 3 خط خوب بودیم ولی ما توانستیم حفظ توپ کنیم و اعتماد به نفسمان را هم بالا بردیم. در دقایق آخر می‌شد در یکی 2 صحنه به گل دوم هم برسیم اما در مجموع تساوی عادلانه بود.

مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص عملکرد استقلال گفت: چون من خودم در استقلال هم بازی و هم مربیگری کردم به هواداران حق می‌دهم. آنها یا اولی می‌خواهند یا دومی. امیدوارم کادر فنی و بازیکنان استقلال بتوانند در ادامه راه انتظار هواداران را بر آورده کنند. 

دین محمدی خاظرنشان کرد: از تک تک بازیکنان نساجی تشکر می‌کنم چون خیلی زحمت شیکدند، ما بازیکنان با استعداد خوبی داریم و امیدوارم در آینده نتایج بهتری هم کسب کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین استقلال فوتبال ورزشی سیروس دین محمدی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم