Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:03:15 GMT

سقوط خودرو از پل توانیز تبریز

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۰۷۸۹

سقوط خودرو از پل توانیز تبریز

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از مصدوم شدن یک نفر در حادثه سقوط یک دستگاه خودرو ساینا از پل توانیر خبر داد.

به گزارش جماران، علیرضا زبردست در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: ظهر امروز جمعه، سوم مرداد ماه یک دستگاه خودرو ساینا به هنگام در حرکت بر روی پل توانیر به سمت خارج پل منحرف و در داخل خیابان واژگون و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات بر اثر بی احتیاطی و یا عدم رعایت اصول ایمنی رانندگی سایر رانندگان رخ می‌دهد، افزود: در این سانحه، راننده 36 ساله خودرو ساینا دچار آسیب دیدگی شده بود که جهت بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

تیم عملیاتی ایستگاه شماره 18 در این حادثه اقدام به ایمن سازی و پیشگیری از نشت بنزین خودرو کرده و با در اختیار قرار دادن صحنه حادثه به عوامل نیروی انتظامی به عملیات خاتمه دادند.

اخبار مرتبط سقوط پراید به دره ۱۵۰ متری در بزرگراه همت 2 حادثه منجر به فوت راننده موتور سیکلت در استان کرمانشاه مجازات افرادی که از صحنه تصادف فرار می کنند،‌ چیست؟ فوت 6 نفر بر اثر تصادف در جاده سراوان به فومن یک کشته و 22 زخمی بر اثر تصادف در بروجرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تصادف سقوط خودرو تصادف ساینا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند