Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@13:54:20 GMT

آثار تام هنکس از شبکه نمایش پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۰۸۰۱

آثار تام هنکس از شبکه نمایش پخش می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین بنا بر  اعلام روابط عمومی شبکه نمایش،  در کنداکتور تابستانی این هفته، طبق روال هفته های گذشته، پخش فیلم های جذاب ویژه تابستان، ژانر منتخب و مرور آثار از این شبکه ادامه یافته و از «احمد پورمخبر»، هنرمند تازه درگذشته یاد می شود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی هفته شبکه نمایش:

این شبکه از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مرداد ماه در ساعت ۱۳ به ترتیب فیلم های : به روح پدرم ( با بازی زنده یاد احمد پورمخبر ) ، امکان مینا ( در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد ) ، یک بام و دو هوا، یک خواب کوچولو، گوشی قرمز ، دعوت و مجرد ۴۰ ساله را به روی آنتن می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانر منتخب:

علاقمندان به ژانر فیلم های سینمایی «سیاسی» می توانند از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱۹ فیلم های: سگ را بجنبان، جی اف کی، بادیگارد، همه مردان رئیس جمهور، تاریکترین ساعت، ماندلا: راه بلند آزادی و وال استریت را با موضوعیت این ژانر و در این باکس ببینند.

مرور آثار:

این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از "تام هنکس"، در بخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می شوند.

تام هنکس، هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسنده و یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین بازیگران سینما در دو ژانر کمدی و درام به حساب می‌آید که بازیگری را از دوران دبیرستان شروع کرد. تام هنکس رفته رفته مدارج ترقی را پیمود تا اینکه در سال ۱۹۸۸ برای بازی در فیلم "بزرگ" نامزد دریافت جایزه اسکار شد. ولی ۵ سال باقی مانده بود تا این جایزه را برای بازی در فیلم فیلادلفیا( ۱۹۹۳) به دست آورد.

او در زمان بازیگری اش شش مرتبه کاندید دریافت جایزهٔ اسکار، ۸ مرتبه کاندید دریافت گلدن گلوب و چهار مرتبه کاندید جایزهٔ بفتا شده است.
تام هنکس و اسپنسر تریسی تنها افرادی هستند که دو دورهٔ پیاپی، جایزهٔ اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد را از آن خود نموده اند. دریافت یک جایرهٔ گلدن گلوب بهترین هنرپیشه نقش اول مرد فیلم کمدی یا موزیکال، یک گلدن گلوب افتخاری سیسیل بی دمیل به علاوهٔ یک خرس نقره ای برای بهترین بازیگر مرد از دیگر افتخارات هنکس هستند.

فیلم های «بزرگ»، «سالی»، «مسیر سبز»، «لری کراون»، «قاتلین پیرزن»، «ملاقات با آقای مجری» و «ترمینال» آثاری هستند که با بازی تام هنکس، به ترتیب از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مرداد ماه، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شوند.
 
در باکس ساعت ۲۳ نیز به ترتیب فیلمهای دوازده مرد ، مردی که بینهایت را می شناخت، محموله سری ، شکار هیولا ۲، چشم انداز ، بامبل بی و نجات لنینگراد از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ مردادماه از شبکه نمایش پخش می شوند.

کد خبر 533824 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ شبکه نمایش تام هنکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش