Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: یک‌هزار و ۲۰۶ هکتار از اراضی نوار ساحلی در اختیار دستگاه‌های مختلف است که ۶ ماه برای عقب‌نشینی‌ فرصت دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، بابک دین‌پرست امروز در نشست سالن اجتماعات فرمانداری انزلی با بیان اینکه 890 کیلومتر از سواحل کشور معادل 22 دهم درصد از سواحل در اختیار دستگاه‌های مختلف است اظهار داشت: یک هزار و 206 هکتار از اراضی نوار ساحلی در اختیار نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی است که 6 ماه برای عقب‌نشینی‌ آنها از محدوده فرصت دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اینکه تصرف سواحل بدون شرایط احراز توسط نهادها پذیرفتنی نیست و وزارت کشور با این مسئله برخورد جدی خواهد داشت افزود: طبق قانون، تمامی اسناد و املاک نهادهایی که بدون دلایل منطقی در حریم 60 متری سواحل اقدام به تصرف این محدوده کردند ابطال می‌شود.

دین‌پرست آزادسازی اراضی تصرف شده را دشوار دانست و خاطرنشان کرد: در راستای آزادسازی محدوده‌های موردنظر به اسم دستگاه اجرایی نگاه نمی‌کنیم و طبق قانون عمل می‌کنیم و دولت نیز در شناسایی متصرفان غیرقانونی تأکید دارد و اقدامات متعددی در این زمینه انجام شده و زمین‌های متصرفی را شناسایی کردیم.

‌تصرف غیرقانونی 340 کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شودحکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده صادر شددستگاه قضا با تصرف سازمان‌یافته اراضی ملی در کاشان قاطعانه برخورد می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور به نشستی که با حضور استانداران سواحل شمالی کشور برگزار شد اشاره کرد و افزود: در این نشست به استانداران تأکید کردیم که اسامی نهادهایی و دستگاه‌های اجرایی که اقدام به تصرف سواحل کردند را شناسایی و اعلام کنند.

دین‌پرست با اشاره به لزوم تمکین قانون توسط نهادها تصریح کرد: برخی نهادها با ارائه دلایلی مبنی بر اینکه 70 سال است که در محدوده سواحل حضور دارند اقدام به عقب‌نشینی نمی‌کنند ولی طبق قانون با کسانی که اسناد و مدارک درست و منطقی در این زمینه نداشته باشند برخورد می‌شود و باید عقب‌نشینی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با بیان اینکه در اجرای قانون هیچ استثنایی وجود ندارد ابراز داشت: با توجه به اینکه زمان نصب تابلوهای اختصاصی دستگاه‌های اجرایی درباره محدوده زمین‌های تصرفی به پایان رسیده لذا لازم است که فرماندار انزلی نسبت به پیگیری این مسئله و حذف تابلوها اقدام کند.

نماینده مردم انزلی در مجلس نیز در این نشست با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود و سختی‌هایی که مردم شهرستان انزلی با آن روبه‌رو هستند اظهار داشت: متاسفانه این شهرستان اقتصاد و صنعت مناسبی ندارد و بسیاری از مردم زندگی خود را از طریق صیادی و گردشگری می‌گذرانند و حرایم آنها نیز محدود شد.

احمد دنیامالی با بیان اینکه فاضلاب‌های 2 رودخانه گوهررود و زرجوب در واقع تالاب انزلی را نابود می‌کند خاطرنشان کرد: مردم این استان همواره در مسائل قانونی حفظ جرائم جنگل و تالاب و دریا جزو مقیدترین مردم هستند.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... رفع تصرف ۲ هزار متر مربع اراضی کشاورزی در کرمان به روایت تصویر کهگیلویه و بویراحمد| ۲۸۰ هکتار از اراضی منابع ملی رفع تصرف شد کوه‌خواری در قشم‌ / ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم رفع تصرف شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رفع تصرف ۲ هزار متر مربع اراضی کشاورزی در کرمان به روایت تصویر کهگیلویه و بویراحمد| ۲۸۰ هکتار از اراضی منابع ملی رفع تصرف شد کوه‌خواری در قشم‌ / ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم رفع تصرف شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۲ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۳ انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم ۴ حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند ۵ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۶ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۷ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۸ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد مهمترین اخبار استانها فرصت ۶ ماهه وزارت کشور به متصرفان اراضی ساحلی / تمامی اسناد ‌ویلاها در حریم ۶۰ متری سواحل ‌ابطال می‌شود‌ حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند امام‌جمعه قم: ترور شهید سلیمانی را هرگز فراموش نمی‌کنیم / قطعاً ضربه سختی به آمریکایی‌ها وارد خواهیم کرد واکنش امام جمعه رشت به تهدید ‌هواپیمای مسافربری ایران /آمریکایی‌ها بدانند دوران تهدید ملت‌ها گذشته است مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند واکنش مقاومت فلسطین به راهزنی هوایی آمریکا/ تعرض به هواپیمای ایرانی بیانگر تروریسم بین المللی واشنگتن است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور هکتار از اراضی رفع تصرف شد عقب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود