Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد گفت تیمش برای کسب پیروزی مقابل لستر سیتی به میدان می رود.

منچستریونایتد در مهم ترین بازی فصل 20-2019 در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس باید در کینگ پاور به مصاف لستر سیتی برود، دیداری که جدال مستقیم دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. به گزارش طرفداری و به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با لستر سیتی به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف منچستریونایتد پیروزی مقابل لستر سیتی است

سولسشر در خصوص رویارویی با لستر سیتی در آخرین بازی فصل 20-2019 لیگ برتر گفت:

منتظر بازی با لستر سیتی هستیم و شانس خوبی برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده داریم. با این حال نمی توانیم از همین حالا به نتیجه نهایی فصل فکر کنیم بلکه تمرکز ما روی ارائه نمایشی سطح بالا و کسب نتیجه است. می خواهیم بر بازی مسلط باشیم و مقابل لستر سیتی پیروز شویم. هدف ما رفتن به کینگ پاور و تلاش برای کسب پیروزی مقابل لستر سیتی است. یک لحظه غفلت می تواند به تیم ضربه بزند و از این رو می خواهیم با ذهنیتی قوی برابر لسترسیتی در آخرین بازی فصل مان قرار گیریم. فقط یک گام از ماجراجویی ما در فصل 20-2019 باقی مانده است. مسیری طولانی را پیموده ایم و از نظر استحکام و قدرت، خوب عمل کرده ایم. از دیدن پیشرفت های موجود در تیمم خوشحالم.

سولسشر از وضعیت کنونی منچستریونایتد راضی است

 سرمربی منچستریونایتد در خصوص وضعیت تیمش گفت:

وقتی بازی ها را می برید و نتایج خوب می گیرید، طبیعتا از این مسئله لذت می برید و این موضوع باعث ایجاد ثبات و انگیزه بیشتر می شود. شکست مقابل چلسی خوشایند نبود اما مقابل وست هم، وقتی 1-0 عقب افتادیم توانستیم به خوبی واکنش نشان دهیم و حالا در رده سوم هستیم. دیدن رشد تیم لذت بخش است. برای بازی با لستر سیتی، فیل جونز و اکسل توانزبه غایب خواهند بود اما بقیه بازیکنان فرصت دارند تا آمادگی خود را به اثبات برسانند.

همه تیم ها خسته اند اما منچستریونایتد انرژی لازم برای با لستر سیتی را دارد

 اوله گونار سولسشر درباره وضعیت خستگی منچستریونایتد و پایان فصل افزود:

تیم اکنون از سطح اعتماد به نفس بالایی برخوردار است زیرا در بازی پایانی فصل، فرصت خوبی در اختیار ما است. وقتی آخرین بازی فصل پیش روی شما باشد، انتظار دارید بازیکنان با مصدومیت روبرو شوند یا احساس خستگی کنند. گرچه این فصل نیز متفاوت بوده و همه تیم ها با تخلیه انرژی روبرو شده اند. با این حال برای نود دقیقه پایانی فصل، انرژی لازم را داریم. آیا رتبه سوم، نهایت پتانسیل تیم کنونی منچستریونایتد است؟ ابتدا باید مقام سوم را کسب کنیم و سپس به پیشرفت و ماجراجویی ادامه دهیم. در این فصل گاهی اوقات شرایط سختی داشتیم، گاهی اوقات شکست بخوردیم اما اگر بتوانیم فصل را در رده سوم به پایان ببریم و قهرمان لیگ اروپا شویم، ارزش کار خود را نشان داده ایم.

فوتبال بدون هواداران مثل قبل نیست

 سرمربی شیاطین سرخ در خصوص فوتبال بدون حضور تماشاگران نیز صحبت کرد:

غیبت هواداران تاثیرگذار است؟ فکر می کنم حالا بازیکنان منچستریونایتد به شرایط کنونی عادت کرده اند. هواداران باعث می شوند بازی های داخل و خارج خانه متفاوت باشند. فوتبال بدون هواداران را چگونه می توان توصیف کرد؟ فوتبال بدون هواداران مثل قبل نیست و آن ها جزئی از فوتبال هستند. هواداران باعث می شوند شور و اشتیاق در زمین افزایش یابد. با حضور هواداران شاید می توانستیم مقابل وست هم و ساوتهمپتون پیروز شویم یا به شفیلد یونایتد و بورنموث گل های بیشتری بزنیم. قطعا با حضور هواداران، اولدترافورد برای حریفان زمین مخوف تری است.

منچستریونایتد چند روز استراحت می کند

سولسشر در پایان در خصوص برنامه پایان فصل منچستر یونایتد گفت: 

پایان فصل؟ چند روز استراحت خواهیم کرد. بازیکنان به آمادگی ذهنی و بدنی لازم نیاز دارند و باید تجدید قوا کنند. در بازی برابر لاسک، نیازی نیست به آب و آتش بزنیم و با 2 یا 3 گل پیروز شویم چون در دور رفت، 5-0 پیروز شدیم. قطعا بعد از پایان فصل لیگ برتر، چند روزی استراحت خواهیم کرد. هنوز کار ما به پایان نرسیده و یک بازی دیگر باقی است تا ثابت کنیم که به تیم بهتری تبدیل شده ایم. اگر بتوانیم نتیجه لازم را مقابل لستر سیتی بگیریم، فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم اما این پایان فصل نیست زیرا پس از چند روز استراحت، لیگ اروپا را در پیش خواهیم داشت. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر مقابل لستر سیتی لستر سیتی لیگ برتر بازی فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره سابق بایرن مونیخ، در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. بایرن مونیخ و رئال مادرید فرداشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.  

رئال با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی به این مرحله رسیده و بایرن مونیخ هم آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه نهایی شود.

ماتئوس که به عنوان تحلیلگر و مفسر فوتبال فعالیت می‌کند به شانس تیم تحت هدایت توماس توخل برای صعود به فینال خوش‌بین است.

ماتئوس گفت: "منچسترسیتی از رئال مادرید قوی‌تر است، فکر می‌کنم بایرن از این قرعه خوشحال‌تر شده است. مطمئنم در حال حاضر جو فوق‌العاده‌ای در رختکن وجود دارد و این باعث می‌شود که نه تنها مادرید، بلکه لیگ قهرمانان اروپا را نیز ببریم."

او ابراز امیدواری کرد بایرن به فینال صعود کند:"من می‌خواهم فینال آلمانی را در لندن ببینم، به نظرم بازی خوبی خواهد بود. به دورتموند هم اعتماد دارم که باید به مصاف پاری سن ژرمن برود."

ماتئوس همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت:"کارلو نه تنها یک مربی بزرگ است، بلکه یک فوتبالیست بزرگ بود. من مقابل او در میلان بازی کردم. و برای بازیکنان حرفه‌ای بود. او اکنون در رئال نقش یک پدر را بازی می‌کند، مانند یوپ هاینکس برای بازیکنان مونیخ چند سال پیش."

دیگر خبرها

  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود