Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی،امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، بیان کرد: ملت ایران و عراق هرگز ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را فراموش نمی‌کند.

او افزود: ایران بدون شک ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها به خاطر این ترور وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی با اشاره به برنامه‌های سفر نخست‌وزیر جدید عراق به ایران از جمله دیدار رهبری انقلاب گفت: این دیدار در عمق بخشیدن به روابط راهبردی و برادری دو کشور نقش موثری داشت.

او اظهار کرد: بازگشایی بیشتر گذرگاه‌های مرزی از اقدامات مثبت نخست‌وزیر عراق از زمان تصدی‌گری این جایگاه است که البته با مخالفت آمریکایی‌ها همراه شده است.

امام جمعه  قم بابیان این که نباید از آمریکایی‌های جنایت ترسید،گفت: راهبرد مقاومت فعال تنها راهکار مقابله با آمریکا است.

سعیدی عنوان کرد: روابط ایران و عراق بر مبنای منافع دو طرف، مصالح، اقتدار منطقه‌ای و بهبود شرایط اقتصادی و توسعه دو کشور است.

او تاکید کرد: ایران خواستار عراقی مستقل، عزتمند با حفظ تمامیت ارضی آن است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: یکی از آثار مثبت کرونا آمادگی بخش بهداشت و درمان کشور در برابر جنگ بیولوژیک بود.

امام جمعه موقت قم افزود: افزایش آمادگی بخش درمان در برابر جنگ احتمالی، اثبات کارایی راهبرد جهادی و روحیه انقلابی، بسیج عمومی و مدیریت به موقع بحران از دستاورد‌های دیگر کرونا بود.

سعیدی گفت: کرونا اثبات کرد بخش درمان و بهداشت ایران از بسیاری از کشور‌های مدعی کارآمدتر است.

او بیان کرد: کرونا همچنین آثار مثبتی مانند کاهش مصرف بنزین، کاهش تردد‌ها و تصادفات جاده‌ای و بهبود وضعیت محیط‌زیست را همراه داشته است.

خطیب جمعه قم بیان داشت: مهم‌ترین اثر مثبت کرونا اثبات عجز انسان در برابر بیماری‌های، تحکیم برادری و کمک‌های مومنانه است.

او بیان کرد: کسانی که دم از محبت اهل بیت (ع) می‌زنند، اما دروغ می‌گویند و اختلاس می‌کنند مشمول رحمت نخواهند بود.

سعیدی گفت: برپایی نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در ۵ مرداد سال ۵۸ در حکم " یوم الشکر" است که سبب تحکیم ارتباط بین امام و امت شده است.

او با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و جریان شناسی صدر اسلام ادامه داد: آرامش روحی از مهم‌ترین عوامل پیروزی در جهاد است.

خطیب جمعه قم تصریح کرد: یکی از سنت‌های خلقت، شکست خوردن انسان‌های مغرور است که نمونه آن در جنگ حنین رخ داد.

سعیدی گفت: جنگ حنین نمونه‌ای از غرور غفلت مسلمانان از خداوند و تکیه‌بر توان ظاهری در برابر دشمن بود که با شکست سنگینی به پایان رسید.

امام جمعه قم افزود: اگر دولت به صورت عملی و جدی از تولید حمایت کند جهش تولید به صورت واقعی و عینی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه قم خطبه های نماز جمعه قم جمعه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است: وقایع پس از طوفان‌الاقصی، یکی از شرافتمندانه‌ترین و پایدارترین مقاومت‌ها در تاریخ بشر و همچنین یکی از وحشیانه‌ترین قتل عام‌های تاریخ بشر را در معرض دید همه جهانیان قرار داد.
 
کشتار و مقاومت جاری در غزه امروز نقطه‌ عطفی مانند دیگر نقاط عطف مهم تاریخ است که حق را از باطل، عزت را از رسوایی متمایز می‌کند.
 
 صهیونیست‌ها نه تنها یک ملت را در فلسطین می‌کشند، بلکه تمام اصول و ارزش‌های انسانی را نیز به قتل می‌رسانند و دولت‌های غربی فراتر از چشم بستن بر این کشتار، از حمایت آشکار از اسرائیل دریغ نمی‌کنند.
 
ایالات متحده آمریکا که کشور قاتل را به سلاح‌های نسل‌کشی مجهز می‌کند، همچنان عامل جنایات غزه است، در حالی که آمریکای امپریالیست از صهیونیست‌هایی که توسط مجاهدین غزه تحقیر شده‌اند، محافظت می‌کند.
 
در روزهای اخیر شاهد تشدید تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های ایالت‌های مختلف آمریکا بوده‌ایم. در تظاهرات مداوم حمایتی در نزدیک به 25 دانشگاه برجسته آمریکا، از هاروارد تا ییل، از کالیفرنیا تا تگزاس، وحشیگری صهیونیست‌ها از یک سو  و از سوی دیگر حمایت آمریکا از اسرائیل مورد اعتراض قرار گرفته است.
 
استادان همچنین دانشجویانی که اردوگاه‌های فلسطینی را در محوطه دانشگاه برپا می‌کنند، مورد حمایت قرار می‌دهند. در پرتو مشعل مقاومت در غزه، جهان شاهد هزاران انسان باوجدان است که در برابر حاکمان ظالم خود در آمریکا، منبع ظلم و ستم، بی‌دریغ برای احقاق حق خود فریاد می‌زنند.
 
ما به عنوان دانشجویان مسلمان از ترکیه، از میدان بیازیت و از دانشگاه استانبول به تظاهرات حامیان فلسطین که از دانشگاه کلمبیا آغاز شد و در سراسر آمریکا گسترش یافت، درود می‌فرستیم. دانشجویان با اقدامات خود نتانیاهو قاتل را ناراحت کردند. علی‌رغم رویکرد صهیونیستی مدیران دانشگاه و خشونت پلیس، آنها از مقاومت شریف فلسطین حمایت کردند و همچنان به حمایت خود ادامه می‌دهند.
 
ما از خداوند می‌خواهیم که زمینه مبارزه با صهیونیسم، سازمان یافته‌ترین شر در تاریخ اخیر را بیش از پیش گسترش دهد. از همه مردم با وجدان جهان دعوت می‌کنیم تا در عدالت و نیکی گرد هم آیند و ظلم ستمگران را در چهره آنها فریاد بزنند و معتقدیم که وجدان بشریت صهیونیسم را شکست خواهد داد. 

 

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا