Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@20:50:54 GMT

دعوای دو زباله گرد به قتل انجامید+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۳۰۷

صراط:

درگیری دو زباله گرد بر سر دسته سیم، با قتل یکی از آنها و مخفی شدن متهم اصلی در حمام خانه اش پایان یافت.

به گزارش فارس ساعت ۸ شب یک مرداد امسال نزاع خونینی بین دو زباله گرد از سوی اهالی خیابان ۴۵ متری زرندی محله مهرآباد به ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد.

بدنبال این خبر ماموران راهی محل شده و با بدن نیمه جان مرد جوانی که با ضربه چاقو روی گردنش مجروح شده بود، مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد ۵۸ ساله بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما لحظاتی بعد به علت شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

با مرگ مرد میانسال موضوع به بازپرس کشیک قتل اعلام و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای عامل این نزاع خونین ادامه یافت.

در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: در حال عبور از خیابان بودم که مقتول را در حال دعوا با زباله گردی دیگر دیدم. ناگهان مقتول روی زمین افتاد و زباله گرد دوم پا به فرار گذاشت.

چند متر آن طرف تر ناگهان مرد متواری با خودرویی تصادف کرد و روی زمین افتاد.اما با اینکه مصدوم شده بود از روی زمین بلند شد و به فرارش ادامه داد.

این درحالی بود که در محل تصادف چاقوی خونینی کشف شد که مرد زباله گرد با آن به قتل رسیده بود.

در حالی که بررسی ها برای مشخص شدن هویت متهم فراری ادامه داشت، ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی موفق شدند هویت متهم فراری به نام حجت را در تحقیقات میدانی بدست آورند. 

با هماهنگی قضایی، ماموران کلانتری راهی خانه حجت شدند.

همسر حجت که در را به روی ماموران باز کرده بود مدعی شد همسرش در خانه نیست. اما ماموران با مجوز قضایی وارد خانه مرد میانسال شده و حجت را که پشت در حمام خانه اش مخفی شده بود دستگیر کردند.

آثار جراحت تصادف روی سر و صورت، کتف و پای چپ مرد ۵۸ ساله به خوبی مشهود بود و مرد میانسال برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت:حجت در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد اما به درگیری با مقتول اعتراف کرد.

متهم گفت: در حال جمع آوری زباله بودم که مقتول به سراغم آمد و گفت دسته سیمی را که از روی زمین برداشتی را به من بده. به او گفتم من سیمی برنداشته و می توانی کیسه جمع آوری زباله ام را ببینی. اما او با مشت به صورتم کوبید و باهم دعوایمان شد. من هم چند مشت به او زدم و از محل فرار کردم.

مرد میانسال در جواب این سوال افسر کلانتری که چرا بعد از تصادف به فرارت ادامه دادی، گفت: می ترسیدم مقتول مرا دوباره کتک بزند برای همین بود که بعد از تصادف به فرارم ادامه دادم. 

سرهنگ کیومرث حسنوند ادامه داد:حجت در رابطه با این سوال ماموران که چرا در خانه ات مخفی شد، گفت: موقع فرار شنیدم که مردم می گفتند چاقو خورده و خونریزی دارم. برای همین خیلی ترسیدم.

متهم میانسال به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و بررسی ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس تهران متهم اصلی اورژانس بازپرس جنایی صراط مرد میانسال زباله گرد روی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد

مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تلاش در راستای رفع موانع ثبت جهانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا در منطقه بی ارجمند شهرستان شاهرود بیان کرد: اقداماتی در این روستا صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به راه اندازی کتابخانه روستایی اشاره کرد.

وی افزود: به منظور ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی روستا و پایداری فرهنگی، کتابخانه روستای هدف گردشگری قلعه بالا نیز توسط دهیاری راه اندازی شد

رئیس میراث فرهنگی شاهرود ضمن اشاره به قرار گرفتن قلعه بالای بی ارجمند در مسیر ثبت جهانی، گفت: تفکیک زباله در این روستا یکی از برنامه‌هایی است که در راستای فرهنگ سازی اجرایی شد.

نظری بیان کرد: در راستای ثبت جهانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا و ایجاد پایداری زیست محیط تفکیک زباله و جمع آوری روزانه زباله‌های تفکیک شده توسط خودروی مخصوص حمل زباله انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: تمامی فروشگاه‌های صنایع دستی و سوپرمارکت‌های روستای هدف گردشگری قلعه بالا به دستگاه پرداخت الکترونیک مجهز هستند

کد خبر 6097704

دیگر خبرها

  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر