Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@01:54:17 GMT

غرق شدن دردناک کودک در استخر شنا!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۳۹۲

صراط:

در یک تراژدی پسربچه چینی که در استخری عمومی مشغول آموزش شنا بود جانش را از دست داد. در این حادثه که در یکی از استخر‌های عمومی استان «جیانگ سو» چین رخ داد این کودک ۶ ساله با وجود اینکه ۱۰ دقیقه با مرگ جدال می‌کرد، سرانجام در داخل استخر غرق شد. او نخستین جلسه آموزش شنا در این استخر را سپری می‌کرد که دچار این حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وقوع این حادثه خانواده کودک با بررسی دوربین‌های مدار بسته متوجه شدند که پسر آن‌ها به مدت بیش از ۱۰ دقیقه داخل استخر در حال جدال با مرگ بوده است. با این حال هیچ یک از مربیان حاضر در سالن شنا و همچنین سایر کودکان متوجه در معرض خطر قرار گرفتن جان او نشدند.

ویدئویی که توسط یکی از حاضران و با تلفن همراه تهیه شده است لحظاتی پس از بیرون کشیدن این کودک از استخر و تلاش مربیان برای نجات او را نشان می‌دهد. بر اساس این ویدئو مربیان با فشاردادن قفسه سینه کودک در تلاش برای نجات جان او هستند، با این وجود تلاش آن‌ها برای نجات جان کودک بی نتیجه مانده و مرگ کودک توسط اورژانس پزشکی اعلام می‌شود.

مسئولان محلی تا تکمیل شدن تحقیقات در مورد این حادثه دستور پلمپ این استخر عمومی را صادر کرده اند. پلیس چین تحقیقات در این باره را آغاز کرده و مقصر یا مقصران احتمالی قرار است مورد محاکمه قرار گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استخر شنا غرق شدن کودک در استخر دوربین های مدار بسته صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت