Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@16:50:36 GMT

باید ریشه زمین‌خواری و تصرفات را در لواسانات زد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۴۸۱

باید ریشه زمین‌خواری و تصرفات را در لواسانات زد

امام جمعه لواسانات گفت: باید به پرونده‌های فساد ورود کرد و ریشه زمین‌خواری و تصرفات را در لواسانات زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات،‌در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لواسان ضمن دعوت خود و درگیر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: روزی که پرچم عدالت در لواسان بلند شد و عَلَم مبارزه با فساد سر برافراشته شد، برخی می‌گفتند که این کار عاقبت ندارد و موجب ناامیدی مردم و تضعیف نظام و جری‌تر شدن مفسدان می‌شود، برخی مفسدان و بوق‌های آنان هم شروع به فرافکنی کردند و هنوز هم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: اما بحمدالله در گام نخست تیم شهرداری و شورای شهر لواسان بازداشت شدند و پرده از فساد و رشوه‌های متعددی برداشته شد که در جریان هستید، دومین اقدام پروندۀ کلاک بود که جز پرونده‌های پپچیدۀ قضائی و امنیتی کشور بود، و با دستگیری برخی از عوامل آن به روزهای خوبی رسیده و کلاک هم آزاد شد، در سومین گام اراضی موسوم به تپه سرخه است که از سال ۸۱ در تصرفی عجیب و غیرقابل باور قرار گرفت و این پرونده از مواردی بود که حساسیت مردم لواسان به ویژه مردم نجارکلا را برانگیخته بود و شعبۀ دوم دیوان عالی کشور در حکمی دقیق و همه‌جانبه ۲۷ هکتار از زمین‌های تصرفی را به بیت المال باز گرداند.

 

خطیب جمعه لواسان افزود: در کنار آن بحث جاده‌خواری بود که راه آرامستان را بسته بودند که آن نیز به خواست خدا باز شد که در این امر شهرداری لواسان زحمت کشید و دادگستری استان تهران هم نهایت همکاری را کرد، نیروی انتظامی لواسان نیز آمد وسط میدان، و سازمان بازرسی هم حضور جدی داشت که از همه تشکر می‌کنیم البته لازم است که شهردار لواسان قبرستان عمومی شهر را هم راه‌اندازی کند زشت است برای شهری چون لواسان که قبرستان عمومی ندارد و بهترین جا هم طبق گفتۀ کارشناس‌ها همین قبرستان تپه‌سرخه است که هم آماده است و هم قابل این‌که وسعت پیدا کند و خبر خودش دیگر این‌که بزودی و بخواست خدا بخش دیگری از این اراضی هم آزاد خواهد شد.

 

لواسانی گفت: افرادی که پشت صحنۀ این تخلف بزرگ بودند باید شناسایی شوند، افرادی که سرویس داده‌اند، افرادی که قانون را دور زدند، افرادی که به قول قاضی مربوطه یا اشتباهی اشتباه کردند یا به عمد اشتباه کردند، شناسایی شوند و مورد بازخواست قرار گیرند و باید به پرونده‌های دیگر هم ورود کرد و ریشه زمین‌خواری و تصرفات را زد مگر می‌شود زمینی به دو قطعۀ مساوی تقسیم شود و دو دانگ آن ۷۰۰ متر باشد و دو دانگ دیگری ۵۶۰۰؟ چرا کسی این تخلف را ندیده و پیگیر نبوده است؟

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه لواسانات مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاهی مفید برای مشکلات معده

آفتاب‌‌نیوز :

از ریشه شیرین بیان در اکثر فارماکوپه‌ها به عنوان دارو یاد شده است. گلیسریزنیک اسید با توانایی مهار باکتری هلیکوپیلوری در درمان زخم معده، مشکلات مخاطی معده و کاهش اسید معده مؤثر است. شیرین بیان بر سیستم غدد درون ریز بدن نیز تأثیرگذار است و مصرف آن ممکن است مقدار تستوسترون خون را کاهش دهد. همچنین اثبات شده است که لیکوریک یا ریشه خشک شیرین بیان اثرات افزایش ترشح سرتونین و پروستاگلندین در معده را دارد و اثرات ضدتورم معده را از این طریق اعمال مینماید.

نتایج پژوهش‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که فلاوونوئید‌های موجود در این گیاه باعث نابودی هلیکوباکتری پیلوری می‌شود. باید بدانید که این باکتری عامل زخم معده است. می‌توان از شیرین بیان برای درمان آفت‌ها و زخم‌های دهانی نیز بهره برد.

از این گیاه در ترکیب شربت‌های ضد سرفه استفاده می‌شود. این گیاه برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می‌کند؛ چون حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • انتقال آب رودخانه ماربر، تیشه‌ای بر ریشه رودخانه و سد کارون۳
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود