Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@07:24:31 GMT

"زمین گرم" به محرم می‌رسد/ پخش "نجلا" در اربعین

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۶۱۰

'زمین گرم' به محرم می‌رسد/ پخش 'نجلا' در اربعین

به گزارش تسنیم، سعید نعمت‌الله برای اولین بار خودش پشت دوربین ایستاده و "زمین گرم" این روزها در شرایط سخت کرونایی، تصویربرداری می‌شود تا خودش را در ایام محرم به آنتن شبکه سه برساند. این سریال درامی گرم و خانوادگی با پس زمینه‌های مذهبی است که نعمت‌الله هم نویسنده و کارگردان این مجموعه 30 قسمتی است. 

سعید نعمت‌اله پیش از‌‌ این در آثاری همچون "رستگاران"، "جراحت"، "شیدایی"، "مادرانه"، "عقیق"، "برادرجان" و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، به عنوان نویسنده با محمدرضا شفیعی همکاری داشته و "زمین گرم" اولین ساخته او در مقام کارگردانی است. بازیگران این سریال 30 قسمتی عبارتند از: مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و...

این سریال که برای پخش از شبکه سه سیما آماده می‌شود؛ با لحنی متفاوت از«جراحت» و «برادرجان»، ادامه‌ای از سه گانه سعید نعمت‌اله در همان فضای برادرانه و خانواده است.

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...

تلاش "نجلا" برای رسیدن به آنتن اربعین

همزمان با ادامه تصویربرداری و از سرگیری پروژه‌های دیگر در تلویزیون، سریال "نجلا" هم به تازگی جلوی دوربین رفته تا خودش را برای ایام اربعین امسال آماده کند. سریالی که سعید سعدی تهیه‌کننده آن است و چندی پیش در گفت‌وگویی با تسنیم گفته بود: این سریال با محوریت فرهنگ عاشورا و در قالب ملودرام اجتماعی دینی‌، ارزشی و عاشقانه‌ای در رثای امام حسین(ع) ساخته می‌شود. او همچنین درباره شبکه و زمان پخش گفته بود:  ان‌شاءالله مشکلی نباشد و کار به سرانجام برسد ایام اربعین از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

"نجلا" به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی این روزها در بوستان ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تصویربرداری است.  این مجموعه در 15 قسمت برای پخش از شبکه سه سیما در ایام اربعین حسینی آماده خواهد شد.

سریال "نجلا" اثری سنگین و تاریخی است و برای ایام اربعین حسینی آماده می‌شود. خیرالله تقیانی پور کارگردان جوان آن است و به بحث پیاده‌روی اربعین و تاریخچه آن می‌پردازد. این سریال قصه‌ای ایرانی- عراقی دارد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایام اربعین زمین گرم شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ